2021-03-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad Judith är genomskinlig. Hon vet att hon inte får sova med Tanja om hon inte tar Pedrams plats. Som hon för övrigt var arg att bli av med häromnatten när Pedram ville byta för att få tafsa på Tess.
Nu går det bra tydligen när Tanja försökte fly sovrummet.

Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Judith har lagt sig i Peddans och Tanjas säng, så uppenbart att hon vill fösa ihop Tess och peddot.

Vi får se om Tessan köper det upplägget och Tanja också.

har hon flyttat för hon la sig ju bredvid therese nyss

edit: hon ligger inte alls i peddots säng hon ligger på sin plats bredvid therese
Senast redigerad av allanmadsen 2021-03-14 kl. 22:00.
2021-03-14, 21:56
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
JAAA bästa ideen! då skulle man få veta vad de EGENTLIGEN tyckte om varandra
Eller hur!! Det vore en spännande twist. Se om det är lika kul att vara crazy då eller vad man nu haft som sin grej innan. Vissa kanske skulle säga vad de egentligen tyckte om andra
2021-03-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag har för mig att Gry sade att det endast var tre röster som skiljde mellan han och den andre.. Så ja. Det var allmänt vedertaget att de ville ha ut honom för att han var en pain in the ass för produktionen :P

En röst t.o.m

Rodney Da Silva röstades ut med bara en röst i marginal.

"Rodney berättar att han efter programmet bad producenten att få röstningssiffrorna redovisade, men att han nekades till det.

– De sa att han som sköter det inte jobbar i dag. Men röstningen var i dag? What the fuck? säger Rodney upprört"

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/L0PanP/rodney-da-silva-ut-ur-big-brother
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nä han verkar ha fått nån knäpp i hjärnan. Han drömmer tydligen mardrömmar och känner sig tryggare bredvid Katti då. Han var och snackade med psykologen igår också så vettefan vad det är med han
Ajdå. Då kanske jag inte var helt ute och cyklade när jag tänkte att han fick i uppdrag att hålla på med musik idag. Kan vara nåt som är tryggt för honom och får honom i balans igen. Eller nåja, balans och balans...allt är relativt
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Sååå.. lider Peddi av PTSD på riktigt eller är det som med Juddans ADHD?

Vad har han fått PTSD från? Att bo i världens tryggaste land (inga krig), eller av datorspelandet, eller vad?

Klart han ljuger. Försöker väcka moderskänslor hos Tess, för att få nån form av kärlek. Sista chansen nu.
2021-03-14, 21:59
Medlem
xrlpyts avatar
Lite taskigt men också småkul att alla kommit överens om att lura i Simon att alla badade näck i poolen och körde naken-yoga efter att han hade gått och lagt sig..
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Judith har lagt sig i Peddans och Tanjas säng, så uppenbart att hon vill fösa ihop Tess och peddot.

Vi får se om Tessan köper det upplägget och Tanja också.

Hon VET mycket väl att Pedram är galen i henne och just därför så borde Tess absolut inte gå med på att låta Pedd lägga sig där men som alla vet så är den kvinnan otroligt motsägelsefull! Blir som Peter och Vargen storyn.. Till slut kommer ingen att tro på henne längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nä han verkar ha fått nån knäpp i hjärnan. Han drömmer tydligen mardrömmar och känner sig tryggare bredvid Katti då. Han var och snackade med psykologen igår också så vettefan vad det är med han

Kanske dags för honom att lämna då...
2021-03-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tycker om honom, men håller med om att han var mycket mer attraktiv i början än nu

jag har inte heller något emot honom, och jag gillar att han är snäll och lugn, måste finnas motpoler där inne men det hade varit skönt om han hade kunnat vara lite rivig ibland. Det blir så intetsägande..förstår du hur jag menar?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
stämmer jag vet inte varför hon sov borta igår
Hon ville inte sova med gamnacken. Hon såg la hans beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hon VET mycket väl att Pedram är galen i henne och just därför så borde Tess absolut inte gå med på att låta Pedd lägga sig där men som alla vet så är den kvinnan otroligt motsägelsefull! Blir som Peter och Vargen storyn.. Till slut kommer ingen att tro på henne längre.

judith ligger i tess säng vilket är hennes plats
2021-03-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Vad har han fått PTSD från? Att bo i världens tryggaste land (inga krig), eller av datorspelandet, eller vad?

Klart han ljuger. Försöker väcka moderskänslor hos Tess, för att få nån form av kärlek. Sista chansen nu.

är han född i Sverige?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in