2021-03-14, 21:44
Medlem
Ärligt, den nya tjejen är trevlig, precis som Adrian...men det blir fruuuuktansvärt långtråkigt när de båda sett programmet innan och verkligen inte vågar säga vad de tycker o tänker kring någonting.. Kan de inte ta innan någon som är lite mer kontroversiell än det..?

Båda är såååå tråkiga, man behöver inte bråka, ligga eller liknande men iaf kunna uttrycka en egen åsikt vore ju önskvärt.
2021-03-14, 21:44
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Yes PLZ! Skicka in en riktig Man nu o ingen jävla fjolla

Med handen på hjärtat. Finns det några riktiga män kvar i det här feminiserade och psykiskt trasiga landet?
2021-03-14, 21:45
Medlem
”Mina killkompisar”
”Jag är faktiskt allergisk”
”Om vi hade varit på utsidan”
”Kan jag få massage”
”EYYY”
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jo, det var en Madeleine med också, hon kom in via den legendariska Oasen.. men minns faktiskt inte att hon och Roddan låg?

Men Rodney kom ju in som joker eller något.. var det 2012? Då fick han ju doppa både Kia (tror jag hon hette), och Hanna (hon som vann till slut).

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
SÅ hette hon.. hon kom in som haremsflicka och joker tror jag.
Haha, vad man minns ändå.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Har någon haft sex i förra säsongen?
Jajamän, Glasman och Julia, och Martin och Jasmine, och Amilia gav Lennie ett handjob (som tydligen ärrade honom, för han vågade aldrig sova i samma säng som henne resten av säsongen.. )
2021-03-14, 21:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ärligt, den nya tjejen är trevlig, precis som Adrian...men det blir fruuuuktansvärt långtråkigt när de båda sett programmet innan och verkligen inte vågar säga vad de tycker o tänker kring någonting.. Kan de inte ta innan någon som är lite mer kontroversiell än det..?

Båda är såååå tråkiga, man behöver inte bråka, ligga eller liknande men iaf kunna uttrycka en egen åsikt vore ju önskvärt.
Jag säger som Tess "han är vacker att titta på". Punkt. Inget manligt alls i beteendet.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Med handen på hjärtat. Finns det några riktiga män kvar i det här feminiserade och psykiskt trasiga landet?

Man börjar fan att undra alltså... De verkar vara en bristvara.
Medlem
Citat:
Jo, det var en Madeleine med också, hon kom in via den legendariska Oasen.. men minns faktiskt inte att hon och Roddan låg?

Men Rodney kom ju in som joker eller något.. var det 2012? Då fick han ju doppa både Kia (tror jag hon hette), och Hanna (hon som vann till slut).

Rodney anklagade ju produktionen för att ha riggat omröstningen när han åkte ut första gången så han fick en ny chans säsongen efter.
2021-03-14, 21:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jajamän, Glasman och Julia, och Martin och Jasmine, och Amilia gav Lennie ett handjob (som tydligen ärrade honom, för han vågade aldrig sova i samma säng som henne resten av säsongen.. )
Fan jag skall hitta när han pullade henne
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram och Tess börjar bli jävligt pinsamma. De sitter båda två och pratar om andra för att trigga igång svartsjuka. Spelet är igång de emellan.. same same.....
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Rodney anklagade ju produktionen för att ha riggat omröstningen när han åkte ut första gången så han fick en ny chans säsongen efter.

Jag har för mig att Gry sade att det endast var tre röster som skiljde mellan han och den andre.. Så ja. Det var allmänt vedertaget att de ville ha ut honom för att han var en pain in the ass för produktionen :P
2021-03-14, 21:49
Medlem
kermiths avatar
Vilken säng väljer Tanja ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in