Den enda tjejen där inne som är snäll, respektfull, rolig och omtänksam är faktiskt Tanja .
Tror hon hade varit exakt lika omtyckt om hon inte hade varit med PH innan, för hon är bara en härlig och underbar människa
Jag är bara 27 och har garanterat åstadkommit mer i livet än vad du någonsin kommer göra så jag tvivlar på att det någonsin kommer vara aktuellt för mig att attenda SFI, men tack för tipset!
Att skriva att man ”bara” är 27 som om det vore ungt. Men kul för dig att du behöver skryta på Flashback. Förmodligen sitter du väl i din mammas hyresrätt och gråtrunkar dig till sömns. Jobba lite på det svenska språket nu så kanske du kan få ett jobb. Som sagt, sluta att särskriv!
Slänger de inte in minst en hunk eller att Judith, Nardos eller Joel får lämna nästa Måndag så slutar jag fan att titta på detta. Sämsta säsongen.. Den enda behållningen är den goa värmländskan Tanja och token Simon.
Några frågade vem Madde är lik, då säger jag en ung då tänker jag TV serien OC som gick på 90-talet
Katie Holmes
Kattis Holmes var inte med i OC utan i Dawsons Creek. Vet inte om jag tycker att de är så lika faktiskt. Kanske finns något i ansiktet som påminner om Katie.
Den enda tjejen där inne som är snäll, respektfull, rolig och omtänksam är faktiskt Tanja .
Tror hon hade varit exakt lika omtyckt om hon inte hade varit med PH innan, för hon är bara en härlig och underbar människa
Absolut. Aldrig sett ett PH avsnitt eller Tanja innan. Min bedömning är utefter vad jag ser i BB och den är ge henne miljonen för böveln!
Kattis Holmes var inte med i OC utan i Dawsons Creek. Vet inte om jag tycker att de är så lika faktiskt. Kanske finns något i ansiktet som påminner om Katie.
Gick lite på leendet. Men Madde är lik någon skådespelare som jag fiskar efter lite.
Har aldrig hört NÅN av de andra grabbarna frågat huruvida tjejerna i huset fått igång sin mens o.sv. Enda som jag skulle kunna tänka mig vore normalt och fråga om sånt är väl en äkta make, pojkvän, sambo..!!