2021-03-14, 16:22
Medlem
Detta är nog det första och enda positiva jag någonsin kommer skriva/känna för Pontus: han verkar hyfsat äkta och engagerad när det kommer till musik.
2021-03-14, 16:22
Medlem
Sovrum 1 wtf
2021-03-14, 16:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alltså vad håller äckliga peddot på med

Han gör ett nytt flyktförsök från the friendzone..
2021-03-14, 16:23
Medlem
SphincterAnis avatar
Om Madde är intresserad av Adrian och han inte är upptagen, så får hon göra vad fan hon vill.

Emelie har inte ensamrätt på honom. Just nu har hon knappt någon rätt alls på honom då hon inte tar nästa steg och han heller inte är benägen att göra det.

Dessutom passar han bättre med Madde.
2021-03-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Sovrum 1 wtf

vilket jävla äckel han är så besatt
2021-03-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ett problem till att Emelie och Adrian inte kommer närmare varandra är för att de ALDRIG FÅR VARA IFRED. Det är alltid någon annan som vill umgås och kela med Adrian. Lämna dem ifred så kanske det bli är något.

exakt! Alltid någon som ska komma och förstöra
2021-03-14, 16:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Men se Grodan....
På hugget som sig bär....
Men Officeren har inget intresse av ngn i huset det ser man klart, Man undrar varför inte alla ser det mest uppenbara hos den mannen Grodan som vi ser...

Irriterad mest över Tanja och Tess just nu. Som gammal BB diggare retar jag mig på att folk skall röstas fram av sådana om inte ens följer BB. Ge oss med riktiga abonnemang 50 röster per omgång. Dussinröstare skall inte ha den makten. Ge den jävla miljonen till Tanjas direkt och kolla om de andra vill fortsätta mot en bra peng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Det är jätte konstigt. för mig i Sovrum 2 så ligger någon som jag först trodde var Emelie, sen är det Adrian och Madde. Gick jag till DC så satt Emelie på utegården. Och när jag slog tillbaka till Sovrum 2 är det fortfarande 3st i samma säng. Och nu börjar någon andas väldigt tungt
Fast det var ju Emelie, Narcos och Mössan som låg i sängen. Sedan kom Madde och la sig så då var de fyra. När Emelie lämnade blev de återigen tre personer. 🤷‍♀️😃
Medlem
vill sååååå gärna se emelie och adrian bli ihop men jag skulle verkligen inte bli sur på adrian om han väljer Madde över Emelie. Madde visar åtminstone intresse och värme och kastar inte citroner på honom
Medlem
Någon som tror Pontus blir klar med låten innan 17. Är tveksam ska varje sångare hålla på så här vid sin inspelning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Simon och andra har snackat om det gång på gång. Jag förstår dom. Det är oärligt. Att du gillar gamnacken har inget att tillföra i konversationen. Ta in vanliga tjommar från gatan och inte fler K-kändisar fräscht nysprugna från PH. Hon kommer ju vinna BB. Och det är för att hennes följare röstar på henne även om hon är med på Boomerang.

För det gick ju bra för Anty förra året
Som jag skrivit tidigare i denna tråd, hade Tanja vart 1 procent oskön eller sagt en enda dum grej hade hon fått 1000 gånger mer skit än någon annan, så som det var för Anty förra året.Hon är TYVÄRR för skön och är en värdig vinnare. Ingen annan känd person hade nog fan gjort det bättre. Sen är ju det noll konkurrensen också, finns fan ingen annan.
2021-03-14, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Men snääälla kom ner på jorden och sluta tro så jävla mycket! är inget drama och kommer inte bli nåt drama mellan dom tre. Det är inte det emelie gråter över. Och judith är inte besatt/kär i tanja heller bara för att dom är bra vänner och hon är lesbisk. Om man lyssnar på vad dom faktiskt säger och gör så förstår man det

Nä, kommer fortsätta "tro så jävla mycket", det är lite därför jag kollar på BB. Intressant att analysera personer och relationer i huset. Och i detta fall måste jag nog säga att du med största sannolikhet har fel, finns nog inte en människa som såg hela händelseförloppet från det att Madde la sig i sängen bredvid Adrian tills det att Emelie stod och grät på utegården som skulle påstå att det inte är p.g.a. just det som hon började gråta. Sen säger jag inte att hon inte kan vara eller är ledsen för annat också, givetvis kan hon även uppleva hemlängtan och allt det där.

Det där med Tanja och Judith säger jag ingenting om då jag aldrig påstått något av det du skriver.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in