Varför ska madde göra det där i emelies och adrians säng.
Det där hade aldrig hänt om inte nardos lpg där. Dp hade adrian kunnat gosa in sig bredvid emelie. Sen hade madde kommit bakifrån och dp hade adrian kunnat välja. Vilket låter skevt.
Skicka hem fuskadrian 😂 hatar folk som fuskar.
Vänta lite, vad händer nu. Vad har jag missat? Adrian o Madde...ja vadå då? Emelie visar inget tydligt intresse för AD, så då är det väl fritt fram för Madde egentligen 🤔
Men nu är hon ledsen pga hemlängtan va? Eller är det pga AD o Madde som hon gråter?
Förmodligen för AD och M men tror hon är för stolt för att säga det.
Hahaha alltså detta mellan A och E. Om E är intresserad så förstår jag henne fullt ut. Ja A vistas mkt i hennes närhet MEN för helvete visa respekt och massera och mys med andra tjejer i DERAS sängar och låt E vila ifred ALT om A verkligen ÄR intresserad - bjud inte in allt o alla till deras säng. Säg NEJ och lägg en hand eller vad som helst på Emelie så hon märker han vill ha närhet. För som de är nu ger han MER till alla andra än till henne. Jag tror E vill ha han mer för sig själv innan hon visar känslor.
Adrian är en betahanne och eventuellt bög. Det är vad hans ord och handlingar avslöjat så här långt. Han gör alla tjejer förvirrade. Ingen i huset eller här på FB vet vad han vill.
Ett problem till att Emelie och Adrian inte kommer närmare varandra är för att de ALDRIG FÅR VARA IFRED. Det är alltid någon annan som vill umgås och kela med Adrian. Lämna dem ifred så kanske det bli är något.
Bara att skita i skitstövel polacken Emelie
In med fler killar BB
BB skicka in Madde för att dem visste att hon gilla AD
Allt planerat och regisserat av BB Prod