2021-03-14, 15:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Gud vad GW gottade i sig detta. Skrattade när han börja skrocka.

Har de någon beef?

Årets TV-händelse!

Skulle vara kul att höra GW helt ocensurerat om det här

Bara hoppas hans hjärta pallar med allt skrattande.
Citera
2021-03-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Hur vet du att det är någon annan som anmält?
Förlåt? Varför frågar du mig?
Citera
2021-03-14, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Årets TV-händelse!

Skulle vara kul att höra GW helt ocensurerat om det här

Bara hoppas hans hjärta pallar med allt skrattande.

Det var det första jag tänkte på när jag hörde om saken.
Citera
2021-03-14, 15:43
Medlem
Jofs avatar
Om man la ut FUP på tradera. Vad skulle man få?
Många gottar sig åt detta. Utom några få då som sänder ömma tankar till den utsatta kvinnan.
Citera
2021-03-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
En mycket stor skillnad förstås. Hon har berättat för sin kompis och kan då lätt skarva lite för att hon inte vill medge att hon hade sex frivilligt, sedan anmälde kompisen och då blev det svårt att backa.

Jo, JAG vet men i hennes fråga fanns en antydan till att detta faktum skulle STÄRKA misstanken. Jag är hyfsat övertygad om att hon har skarvat betydlig mer än en hel del.
Citera
2021-03-14, 15:46
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Många gottar sig åt detta. Utom några få då som sänder ömma tankar till den utsatta kvinnan.

Vet inte hur mycket men GW skulle vinna budgivningen.
Citera
2021-03-14, 15:47
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

Tycker man inte att våldtäkt är ett avskyvärt brott är man definitivt störd. Och troligen potentiell våldtäktsman.
Citera
2021-03-14, 15:49
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jo, JAG vet men i hennes fråga fanns en antydan till att detta faktum skulle STÄRKA misstanken. Jag är hyfsat övertygad om att hon har skarvat betydlig mer än en hel del.

Ja sagan är väldigt smart uppdiktad. Hon kan inte beslås med lögn och riskerar därför inte åtal trots att hon ljugit. Hon skyller ju på att hon var dyngrak och sov, detta kommer inte gå att motbevisa såvida inte GL hafta kameraövervakning.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Klart. Men det är ju den vidare saken. Om bråket mellan Göran och GW. Där det nu alltså visat sig att Göran faktiskt är den skit som GW påstod. Det är ju inte att ta bort något från att det japp faktiskt här finns ett brottsoffer som lidit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Du får väga in att Lambertz är ganska speciell, Pelle Svensson skrev ju ett mångsidigt brev till honom om Quick, att det begåtts fel i förundersökningen och sådant när Lambertz var JK, Lambertz bedömde då att det var för mycket jobb för honom att kolla förundersökningarna, så han valde i stället att granska domarna, som han fann vara utan anmärkningar.

I detta handlande så påminer han om mannen som letar efter sina nycklar under en gatlykta, fast han tappat dem i mörkret på ett helt annat ställe, men där var det inte ljust nog att kunna hitta dem.

Som civilingenjör har jag otroligt svårt att acceptera den typen av logik...

Lambertz är gravt felkopplad i huvudet sedan flera decennier, så principen att han kan inte vara dum nog att bryta mot lagen, kan beklagligtvis inte tillämpas...

Har återgivit mina minnesbilder av Quickfalket så reservation för detaljerna...

Misstänker att Lambertz är dum i huvudet men har bra minne, själv är jag tvärtom...

Vad gäller Förundersökningen så är det ju faktiskt de du säger i Tingsrätten som gäller och de du blir eventuellt dömd för,ja kan faktiskt förstå att han gav tusan i o läsa FUPARNA, för de är massa gallimattias i dem.Och detta vet Lambertz.
Om Quick vart helt oskyldig så hade en smart Advokat sett till han höll tyst under förhören i början fram till slutet och han sluppit sitta så länge inspärrad.Då inget åtal hade kunnat styrkas om han inget sagt själv.
Citera
2021-03-14, 15:51
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Tycker man inte att våldtäkt är ett avskyvärt brott är man definitivt störd. Och troligen potentiell våldtäktsman.

Våldtäkt kan idag vara allt från ångersex till en våldsam gruppvåldtäkt med nästintill dödlig utgång. Begreppet är alltså så omfattande att det kan betyda nästan vad som helst och förlorar därför sin innebörd, ungefär som "rasism" eller "hat".
Citera
2021-03-14, 15:55
Medlem
Snubchurps avatar
https://youtu.be/GIx9FgDjVyc?t=332

Lyssna på GW:s skrockande Jäkligt nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem