2021-03-14, 15:33
Medlem
DjPuttes avatar
Inget nytt på västfronten gissar man???
2021-03-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag blir inte alls förvånad om Pedo och Tess inleder nåt utanför huset och en dag kommer vi att läsa om att hon blivit halalslaktad.

tror hon kommer ha en jävla massa snubbar att välja mellan så hoppas verkligen hon dissar peddot som nån skrev här för nå dag sen jag hoppas nån i hennes familj sett liven som kan berätta för tess att ända alternativet är att hålla sig borta från denna ostabial snubben
2021-03-14, 15:35
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Verkar vara ett monster, den där Madelene.
Det är nu klart att hon flörtar med honom och han verkar inte vara ointresserad i heller Emelie måste ju nu fråga honom om han har känslor för henne,annars kommer hon bara bli sårad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror hon kommer ha en jävla massa snubbar att välja mellan så hoppas verkligen hon dissar peddot som nån skrev här för nå dag sen jag hoppas nån i hennes familj sett liven som kan berätta för tess att ända alternativet är att hålla sig borta från denna ostabial snubben

Så var ändan där igen !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, första tanken var sylt men såg mer ut som ketchup på tallriken vilket makes more sense eftersom det är makaroner, men aldrig sett ketchup på burk lol
Är det inte rödbetor ni pratar om? Dock äter de väl köttbullar och pasta? Märkligt att ha rödbetor till det....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Känns som Tanja och Judith förstått att något inte stämmer med Tess och hennes mående, därför går de emellan när Pedram sätter igång. Verkar också som att Judith kanske börjat sett sidor hos Pedram som hon inte alls diggar för de är inte lika nära längre. På fyllan ser ju Pedram Judith som en rival som bara är i vägen för honom att fälla sitt byte.

helt rätt beskrivet tror också som du framförallt tanja igår i poolen slet hon åt sig tess 2 gr från sliskets famn
2021-03-14, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har de det? Sjukaste någonsin om det är så.

Men visst?! Jag tror det, väntar på ny vinkel så jag kan se med säkerhet.. hehe.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har de det? Sjukaste någonsin om det är så.
Har sätt den ända riktiga Ketchupen. 'Heinz' i huset.
Medlem
Chandler Bings avatar
Beter sig Judith som om hon är nyförälskad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
När den är klar och BB äger rättigheterna, då får dom inte sjunga på den. hehe
Sjung inte på kommersiell musik.
Haha! Sjukt det hade varit. BB borde fucka med dem på det viset precis som de gjorde med Sami förra året när han fick guldskivan för sin låt. Sjukt taskigt iof, men kul. De kunde ju göra det ett par gånger iaf och sedan dra en LURAD i högtalarna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
ASSÅ KÄFT JUDITH!!! Psykos.. Tyckte om henne i början, men fuck me vad jobbig hon är. Snackar om sig själv i tredje person HELA JÄVLA TIDEN.. 😵👈

+1 Irriterar mig nästan lika mycket på henne nu som jag gjorde på Nardos till en början
2021-03-14, 15:37
Medlem
Mouchinos avatar
Oj nu skulle Tess lägga o vila sig, då sprang Pedram också direkt till sängen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in