2021-03-14, 15:28
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram babblade ju om zolpidem (stilnoct) igår tror jag det var. Något han använder utanför huset också då?

Sömntabletter?
2021-03-14, 15:28
Medlem
Det är många felmatchade relationer inne i huset just nu. Dom enda som verkar passa ihop är Adrian och Emelie. Så jag har gjort en lista på vad några deltagare skulle behöva för att komma till sin rätt.

Stephanie - Skulle nog behöva en lugn och snäll kille som är några år äldre än henne. Kan vi klona Adrian?

Simon - Är nog lite för rastlös för att stadga sig. Han hade passat ihop med någon som matchar hans energi och galenskaper. Tanja hade varit perfekt, då hade dom kunnat festa och ha skoj tillsammans.

Therese - Behöver en man som är några år äldre än henne och känslomässigt stabil. Någon som kan bekräfta henne för hennes personlighet istället för hennes utseende.

Judith - Skulle behöva tvångsterapi för sexuella trakasserier.

Pedram - Hade behövt få sig en rejäl omgång av Katti i sänghalmen så att sängbenen brakar ihop. Så han får lätta på trycket. Sen kan han skryta för sina kompisar på utsidan att han har haft sex inne i huset. Kan sedan ansluta med Judith till tvångsterapi för sexuella trakasserier.

Pontus - Borde öppna en swingersklubb utanför huset. Så kan han hålla i sina sexlekar med likasinnade utan att tvång behöver förekomma.

Vad tycker ni, är jag rätt ute i mina analyser?
2021-03-14, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram babblade ju om zolpidem (stilnoct) igår tror jag det var. Något han använder utanför huset också då?

Känns ju lite som att varenda kotte där inne har någon form av psykiska problem, fler än pedros som pratat om sömnmedicin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Jag trodde det var lingon.

Men jävlar tre olika sorters senap finns.

Ja, första tanken var sylt men såg mer ut som ketchup på tallriken vilket makes more sense eftersom det är makaroner, men aldrig sett ketchup på burk lol
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Loool det är det enda sättet att få folk att fatta!

Om inte Madde är värre än Tess på fyllan ska hon UT!
Fattaruuueller kan också fungera.

Ja, hon är rätt så trist. Tyckte hon var gullig när hon var i rummet med Katti men efter det har hon inte gett några vidare intryck. Vi får väl se med tiden hur hon utvecklas.
2021-03-14, 15:30
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde håller sig där Adrian är
Madde ligger i sovrum 2 och tittar på AD som tittar tbx..Madde är på jakt
2021-03-14, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag älskar Tanja. Dem andra deltagarna kan gå ut, nåja låt Simon vara kvar. Tanja gör HELA BB själv.

Hade ingen aning om vem hon var innan och var sjukt skeptisk när jag fick veta att hon var en PH-deltagare.
Bruden är bara 23 år, och visst har hon energin som bara en 23-åring kan ha men även genuin, rolig och bara så jävla rätt i rutan.

Usch, börjar känna mig som Judith...

Kör hårt Tanja, blir själv sugen på en liten söndagsfylla
När hon var med i Paradise Hotel då var hon en favorit då hon stack ut ifrån alla andra, Big Brother är nog ett program hon är mer gjord för då Paradise handlar om att ljuga, manipulera vilket leder till mycket bråk m.m. och hon ville bara ha kul och struntade lite i spelet och gjorde sin egna grej. Så Big Brother är ett bättre format för henne, dock så var hon fantastisk i PH
2021-03-14, 15:31
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen

Verkar vara ett monster, den där Madelene.
2021-03-14, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen

Emelie åt minsann fort, hon är tillbaka nu. Hehe. Joel också i och för sig men..
2021-03-14, 15:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Bör vara BB som äger rättigheterna, så brukar det alltid vara, det som skapas i BB ägs av BB.
När den är klar och BB äger rättigheterna, då får dom inte sjunga på den. hehe
Sjung inte på kommersiell musik.
2021-03-14, 15:32
Medlem
Mouchinos avatar
Känns som Tanja och Judith förstått att något inte stämmer med Tess och hennes mående, därför går de emellan när Pedram sätter igång. Verkar också som att Judith kanske börjat sett sidor hos Pedram som hon inte alls diggar för de är inte lika nära längre. På fyllan ser ju Pedram Judith som en rival som bara är i vägen för honom att fälla sitt byte.
2021-03-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ketchup.. PÅ BURK? 😮
Har de det? Sjukaste någonsin om det är så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in