2021-03-14, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag hade PÅ RIKTIGT varit nöjd om de bara gav Tanja miljonen nu och lade ner programmet. Hon är fan den enda som förtjänar den i huset. Ge Tanja miljonen!
Verkligen! Älskade henne redan innan huset. Hon levererar verkligen så mycket bra energi och underhållning.

Men nu tar Judith över showen och håller på att skrika och härja. Hon beter sig verkligen som ett barn och pratar precis som ett också.
2021-03-14, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
ASSÅ KÄFT JUDITH!!! Psykos.. Tyckte om henne i början, men fuck me vad jobbig hon är. Snackar om sig själv i tredje person HELA JÄVLA TIDEN.. 😵👈
+1. Hon är mycket värre än Narcos nu för tiden.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
ASSÅ KÄFT JUDITH!!! Psykos.. Tyckte om henne i början, men fuck me vad jobbig hon är. Snackar om sig själv i tredje person HELA JÄVLA TIDEN.. 😵👈
+1 Hon är svinjobbig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Pedo och Tess, awkward stämning när de sitter där själva.

herregud vilken snubbe han är nu gled han in på sex också så pinsam snubbe
2021-03-14, 15:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ofcoursemyhorse ser inte problemet. Hon tycker att det låter helt normalt att tala om sig själv i tredje person. Hon trodde att alla gjorde det. Gillar inte GaffelJanne detta?

Hejdå, Judith!
Medlem
Om juddan hade kunnat åka ut på måndag, tror ni hon väntat utanför BB-huset tills Tanja åker ut i så fall?

Följer henne som en hund ju, stalker varning.
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram kommer ju inte lägga ner att limma på Tess. Han tog hand i duschen att de är klara med den biten men han förnekar också att han är intresserad av Tess för han är så jävla fisrädd att tappa ansiktet. Så hur ska han kunna sluta med det han håller på med?
2021-03-14, 15:16
Medlem
Förstår verkligen inte vad Tess och Pedram håller på med. De första orden som yttras när jag byter till kameran där de befinner sig är "ass" och "sex". Och nu pratar de om sexdrömmar. OKKKKEJ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
När jag såg Tanja så började jag tänka på förra säsongen när Lennie, Mergim och en till fick ett pris att lyssna på musik i hörlurar. Och dom dansade runt och vi hörde inte ett skit. Men jävlar va dumt de såg ut. Så jag föredrar dessa priser, även om det ser dumt ut att se en person som dansar runt själv

Det såg dumt ut förra året för att det var två fjantar, dem hade tagit varsin cola zero istället för bubblet. Tanja tror jag seriöst hade kunnat dra en exakt likadan session ensam i sitt vardagsrum utan kameror.

Håller helt med dig om dessa priser, låter jag aggressiv är det för att det brann till av Mergim och Lennies namn
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Ja verkligen. Det är tydligt att det enda han vill prata med Tess om är just sex, inget annat, eftersom han bara ser henne som en "piece of ass".
2021-03-14, 15:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Men det är ju det jag menar.. Pedram BÖRJAR prata om detta och han går ju igång som fan av detta. Tess låter ju som att hon pratar med en tjejpolare mer nu.
2021-03-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Om juddan hade kunnat åka ut på måndag, tror ni hon väntat utanför BB-huset tills Tanja åker ut i så fall?

Följer henne som en hund ju, stalker varning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in