2021-03-14, 14:40
Medlem
Paladins avatar
Bär mina (nya) barn Tanja!
2021-03-14, 14:40
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jag gillar inte tanja

Ingen gillar dig Mange30.
2021-03-14, 14:41
Medlem
Karlar o bröte 🤣 Haha Jaa lilla Pippi Tanja du har såå rätt!
Fuck Karlar o Bröte! 🤘
2021-03-14, 14:41
Medlem
Någon som vet vilken alkoholhalt det är i cavan? Normalt efter en flaska bubbel och två öl själv så blir man ju ändå bra i gasen.
Men hade inte förvånat mig om hon fick en 7%:are.
2021-03-14, 14:42
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är väl en självklarhet ändå att Tanja var den enda som skulle kunna få en brakfest från knappen. Tänk er om Joel hade vunnit den eller Kattis. Det hade inte hänt mycket alls.

Tanja glider på räkmacka i huset, blivit tilldelad två immunitet från tittarna och nu en brakfest. Dom kan likväl skriva hennes namn på checken redan nu.

Jag hade spårat ur om jag var en deltagare och dom tog in en influenser även nybliven sådan med färska fans som vinner tittarnas immunitet två veckor i rad. Hade tagit närmsta utgången, förutsatt att jag inte satsar själv på att bli influenser och vill synas pga det. Men miljonen försvann framför näsan på alla under den freeze då Tanja klev in.
Vem bryr sig denna säsong om det blir så? Tanja är en fin människa och jag skulle bli glad om hon får miljonen. Om vi ej stöttar henne så finns risken att produktionens gullegrisar Judith, Joel, Nardos eller Pedram får miljonen.
2021-03-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hon har ingen BH på sig i alla fall, skulle kunna skära glas med dom bröstvårtorna

haha men du? Har du aldrig sett ett par bröst förut eller varför är det tvunget att påpekas? Skära glas med bröstvårtorna? Det är piercingar som sticker ut bara så du vet.
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-03-14 kl. 14:50.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha åh nej, vad hände nu? Kollade DC så missade. Nu ligger bara Nardos kvar i sängen ser jag.
Mössan försvann (vet inte vart).
Emelie strax efter säger att hon måste pissa, går till badrummet, speglar sig lite och sätter sig sedan vid köksön. Var nog bara less på stoppklossen Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vem bryr sig denna säsong om det blir så? Tanja är en fin människa och jag skulle bli glad om hon får miljonen. Om vi ej stöttar henne så finns risken att produktionens gullegrisar Judith, Joel, Nardos eller Pedram får miljonen.

Håller med, Tanja och Katti är värdiga vinnare enligt mig och förtjänar chansen till miljonen.

Simon har blivit riktigt slö senaste tiden, somnar ju fan vid 12-tiden på festkvällar.
2021-03-14, 14:45
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSvea
Någon som vet vilken alkoholhalt det är i cavan? Normalt efter en flaska bubbel och två öl själv så blir man ju ändå bra i gasen.
Men hade inte förvånat mig om hon fick en 7%:are.

Har köpt den cavan på bolaget några ggr. Ligger på nåt mellan 10-12%.
2021-03-14, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Bör vara BB som äger rättigheterna, så brukar det alltid vara, det som skapas i BB ägs av BB.

Han kan kräva royalties/stim om det skulle gå så långt att den ens streamas. Vilket den inte kommer göra whatsoever. Speciellt med tanke på att dom inte kör varken rap, EDM, pop stuket som toppar listor.

Alla som räknas som upphovsrättsman har rätt till STIM/Royalties. Kan tänka mig att i hans sits så får han definitivt önska att stå med då han tillsammans med Tanja är songwriters i detta fall.
2021-03-14, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hade varit nice om de avslöjade vilka konsekvenser det handlar om för oss tittare innan de tar in knappen. Då hade inga spekulationer och färre sura miner behövt uppstå.
Instämmer helt! Tänkt så flera gånger, tex att om de redan planerat vilka veckor det är rösta kvar och vilka det är rösta ut så skulle de kunna gå ut med det innan. Förra året kändes det ju som att de ändrade efter eget önskat resultat. Hade varit SÅ enkelt för dem att gå ut med viss info i förhand om de vill få oss tittare att faktiskt lita på produktionen.
2021-03-14, 14:47
Medlem
Paladins avatar
Jag hade PÅ RIKTIGT varit nöjd om de bara gav Tanja miljonen nu och lade ner programmet. Hon är fan den enda som förtjänar den i huset. Ge Tanja miljonen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in