2021-03-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
haha men du? Har du aldrig sett ett par bröst förut eller varför är det tvunget att påpekas? Skära glas med bröstvårtorna? Det är pieringar som sticker ut bara så du vet.

Nej, jag hatar kvinnor så det har jag aldrig velat se.
2021-03-14, 14:48
Medlem
Nu skyller Therese på Luis igen ang frågan hon fick att hon leker med Pedrams känslor
2021-03-14, 14:49
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu skyller Therese på Luis igen ang frågan hon fick att hon leker med Pedrams känslor
2021-03-14, 14:49
Medlem
Varför är Tanja själv?
2021-03-14, 14:50
Medlem
Mouchinos avatar
Jag tror att Pedram är avundsjuk på Simon. Hur tänker jag nu? Inne i S1 pratade jämförde han sig med Simon och sa.. - Ja jag skulle kunna vara som Simon men då är jag inte mig själv. Dåligt ljud där inne just då.

Nåt sånt var det, om någon annan hörde ordagrant vad Pedram sa så får ni gärna inflika här.

En dementi är den bästa bekräftelsen.
Medlem
1754s avatar
Paaaaaarty!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har köpt den cavan på bolaget några ggr. Ligger på nåt mellan 10-12%.

Fan, där ser man! Ovanligt generöst av snålBB. Då finns det ju faktiskt en ärlig chans att Tanja får känna sig lite härligt påverkad.
Medlem
Therese förstår inte varför hon fått frågan att hon snackat bakom Emelies rygg. Nu gör hon ju precis det igen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Instämmer helt! Tänkt så flera gånger, tex att om de redan planerat vilka veckor det är rösta kvar och vilka det är rösta ut så skulle de kunna gå ut med det innan. Förra året kändes det ju som att de ändrade efter eget önskat resultat. Hade varit SÅ enkelt för dem att gå ut med viss info i förhand om de vill få oss tittare att faktiskt lita på produktionen.

Verkligen!!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tanja är fantastisk, klagar aldrig verkligen värd en ensamfest
2021-03-14, 14:51
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Startade precis Directors cut - inte vart lika förvirrad sen första gången jag fick se en punani. Vad händer?
2021-03-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha åh nej, vad hände nu? Kollade DC så missade. Nu ligger bara Nardos kvar i sängen ser jag.

Så fort nardos och joel ser emelie och adrian i samma säng så kastar de sig mellan dem och tvingar den ena TVNGAR adrian att massera henne och sprider ut sig i den mån så att någon av dem måste resa sig upp och lämna sängen och den andre hoppar på emelie och börjar ta på henne och få Adrian att framstå som tredje hjulet.

Blir också irriterad på emelie och adrian som inte klarar av att säga ifrån!!!

Joel är en idiot som inte klarar av att andra får till det. Men tror
inte Nardos menar illa, tror hon bara är dum i huvudet och inte fattar. Hon gör ju allt för att ta reda på vem AD är intresserad av mellan tess ovh emelie (och nu är madde också med i ekvationen) för att kunna berätta för emelie om hon har en chans eller ej. Det är ändå schyst men sen kommer hon in rummet och har inget att göra så hon lägger sig mellan dem för att inte känna sig utanför. Tycker det är dags för eEmlie att dra Nardos till sidan och berätta att hon cockblockar när hon gör det, då slutar hon säkert. Men Ystad SÄGER JU INGENTING

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in