2021-03-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fläskpaddan judith hade örat mot uppdragsrummet att hon inte ger sig den våldtäktskvinnan
På riktigt?! Hon är så obehaglig och det blir bara värre och värre. Adrian talade ju om det för henne och det kunde hon inte hantera utan blev sur.
Medlem
Mouchinos avatar
Mitt hjärta fylls av glädje och värme till Tanja när jag ser hennes uppskattning över denna lilla uppvaktning till henne!
Medlem
Det är väl en självklarhet ändå att Tanja var den enda som skulle kunna få en brakfest från knappen. Tänk er om Joel hade vunnit den eller Kattis. Det hade inte hänt mycket alls.

Tanja glider på räkmacka i huset, blivit tilldelad två immunitet från tittarna och nu en brakfest. Dom kan likväl skriva hennes namn på checken redan nu.

Jag hade spårat ur om jag var en deltagare och dom tog in en influenser även nybliven sådan med färska fans som vinner tittarnas immunitet två veckor i rad. Hade tagit närmsta utgången, förutsatt att jag inte satsar själv på att bli influenser och vill synas pga det. Men miljonen försvann framför näsan på alla under den freeze då Tanja klev in.
2021-03-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
+1 på den!!
Tror det hade varit bra för Simon om Steffi åker imorgon också. Kan han släppa loss på ett annat sätt. Sen tycker jag inte att Steff tillför något i huset heller. Hon verkar vara en fin människa och så, men känns riktigt malplacerad.
2021-03-14, 14:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jag gillar inte tanja

Det är helt ok Mange, man kan inte gilla alla! :-)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
På riktigt?! Hon är så obehaglig och det blir bara värre och värre. Adrian talade ju om det för henne och det kunde hon inte hantera utan blev sur.
Big brother borde ta ett snack med henne, hon verkar köra sina egna regler och inte bry sig. usch hoppas hon åker snarast.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Visst, men det hade varit orättvist eftersom dom sätter in nytt folk som kunnat kolla på programmet, så dom hade ju vetat om det då, vilket kanske inte gjort så mycket egentligen, men ändå.

Dom i huset ska ju inte veta om det får nått bra eller dåligt av knappen.

Ah, sant det. Men åtminstone att de på söndagen innan knappen ska in lägger upp dagens konsekvenser i appen då, och att det då givetvis inte blir individanpassat utan slumpen. Då försvinner åtminstone spekulationer kring favoriseringar och så.
Medlem
Paladins avatar
Sätter på liven och ser Trubbel-Tanja ligga utspridd på golvet med en flarra bubbel i näven. SÅ JA! Kör Tanja!
Medlem
Är på riktigt så jävla trött på alla fucking cockblockers!!!!
Och så jävla trött på alla citroner emelie äter gentemot adrian!! Orkar inte med deras katt och råtta lek längre
2021-03-14, 14:39
Medlem
Vad gör skön Tanja är. En favorit hoppas hon vinner det hela. Känns äkta genuint rakt igenom inget på klistrat som dem andra.
2021-03-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Är på riktigt så jävla trött på alla fucking cockblockers!!!!
Och så jävla trött på alla citroner emelie äter gentemot adrian!! Orkar inte med deras katt och råtta lek längre

Hahaha åh nej, vad hände nu? Kollade DC så missade. Nu ligger bara Nardos kvar i sängen ser jag.
2021-03-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är väl en självklarhet ändå att Tanja var den enda som skulle kunna få en brakfest från knappen. Tänk er om Joel hade vunnit den eller Kattis. Det hade inte hänt mycket alls.

Tanja glider på räkmacka i huset, blivit tilldelad två immunitet från tittarna och nu en brakfest. Dom kan likväl skriva hennes namn på checken redan nu.

Jag hade spårat ur om jag var en deltagare och dom tog in en influenser även nybliven sådan med färska fans som vinner tittarnas immunitet två veckor i rad. Hade tagit närmsta utgången, förutsatt att jag inte satsar själv på att bli influenser och vill synas pga det. Men miljonen försvann framför näsan på alla under den freeze då Tanja klev in.

håller med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in