2021-03-14, 13:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Finns några eldsjälar här, slänger mig på tacken!
Riktar ett direkt tack till dig då du är en av de som bidrar mycket
2021-03-14, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vem äger rättigheterna till låten. Blir det Ponne, eller BigBrother?

borde vara bb
2021-03-14, 13:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vem äger rättigheterna till låten. Blir det Ponne, eller BigBrother?
Ingen aning. Cynikern i mig säger Tv 4.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja verkligen, därför har Tanja ett sinnessjukt försprång jämfört med alla andra deltagare. Sen om det tar henne hela vägen till miljonen återstår att se men röstningen om immunitet när de satt fast där hon och Joel fick immunitet ger en liten blick över hur mycket hennes Instagram kändisskap hjälper henne.

Vi kan väl alla skriva under på att Nardos och Simon förtjänade den immuniteten utan några tveksamheter.

Immuniteten som skulle röstas på nu i förrgår var ingen nagelbitare heller. Fan ta Instagram.

Känner att jag måste kommentera om Tanjas följare.
Det är ett jävla fokus på hennes 100k följare och jag tycker självklart att det är en fördel, men hon är inte den enda. Vart går gränsen för följare ska bli en fördel? Skulle du säga 40k? Med tanke på att Nardos följare sällan kommer upp på tal, inte heller den nya tjejens följare verkar vara till någon fördel?

Juddanpullans kompis med över 100k som promotar sina följare att rösta på henne, och Tess syster med alla hennes följare verkar inte ha stor betydelse?

Självklart är följare en stor fördel men det är många i huset som har den fördelen. Tanja är en skön tjej som faktiskt förtjänar alla sina röster. Annat är till exempel Tess och juddan som får sina röster genom andra personers konton. Det är alltid någon som har ett försprång över en annan. Så sluta älta det här och rösta på den du tycker ska vinna istället.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Trygg tant

Hon är ju själv helt otrygg. Tror folk känner en falsk trygghet för henne bara för att hon e gammal och ”modersinstinkten” lurar dem.
2021-03-14, 13:30
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Riktar ett direkt tack till dig då du är en av de som bidrar mycket

Mig ?? Om du menade mig blev jag helt klart rörd nu ❤️
Medlem
xrlpyts avatar
Kul att det här uppdraget sammanför deltagarna, jag tror knappt jag sett Pontus och Joel växla två ord med varandra senaste veckorna, men nu sitter de och jammar och sjunger ihop.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hoppas Maddes vistelse i huset blir kortvarig. Tycker inte hon tillför något som inte redan finns där.
Fruktansvärt dålig casting av produktionen. Jag vet inte vad de tänkte när det är uppenbart att det behöver fler snubbar i huset för att det ska bli intressant igen.
2021-03-14, 13:31
Medlem
wowverkligens avatar
Stör mig på Judith något så otroligt!! Måtte hon hänga löst snarast och åka först av alla. Nardos och pontus är störiga, men har sina stunder av att vara kul och tillföra något till gruppen också. Peddo vill jag ha kvar tillräckligt länge för att fånga hans misstag på film. Joel kan få stanna ett tag, för han kommer nog välja sina strider men i alla fall ryta till när det behövs. Judith och hennes prat om att hon är """lite busig"""" får mig bara att tänka på pedofilen i Yrrol med scoutkläder och klubba i munnen och hennes ljud, röst och handlingar ger mig hjärnblödningar.
Medlem
judith är fortfarande SVINSUR över att Adrian IGÅR frågade henne om hon hade känslor för tanja. Hon så imorse att hon skulle fucka upp Adrian och nu sitter hon och har monolog för Adrian om hur hon inte intresserad av tanja.
Medlem
Den enda BB-låten för mig kommer nog vara "Fest i hela huset"
2021-03-14, 13:33
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
borde vara bb

Egentligen inte. Pontus skriver både text och musik så det är han som är upphovsman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in