2021-03-14, 11:49
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Sista rundan kom ca kl 22 igår så det är klart att natten blir tråkig i huset för dom är inte fulla på det som serverats och än mindre 5 timmar senare. Så gårdagens händelser var att Pedram la armen runt Therese och nattens händelse verkar vara att Judith tog Simon på kuken? Oh nej! Vad har jag missat! Varför gick jag o la mig! Så bra säsong detta!

Förstår ni ändå att en färglös tråkig normal trist person har goda chanser på en miljon? Står förvisso mellan Simon och Tanja, dom enda karaktärerna men deras väg till finalen är inte ens svår. Tanja kan som några skrivit, sova i 70 dagar och vakna lagom till final.

Detta måste ändå ha varit det mest intressanta och samtidigt sjuka som hände i huset i natt.

Är det verkligen sant att Tanja klämde såna bölder så de sprack på spegeln??

(Äcklig men lite sjukligt förtjust) 🤯
2021-03-14, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister

Vi vet allt att du kollar några timmar om dagen på Dr. Pimple Popper.
2021-03-14, 11:51
Medlem
Någon som har problem med att se big brother via webben?. Får upp fel meddelande om något gick fel. Appen fungerar utmärkt dock. Skumt någon annan med samma problem?
2021-03-14, 11:53
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag tror han knaprat för mkt partypiller i sina dagar och är allmänt instabil och osäker som människa. Men ja, han är den som absolut är mest potieniellt farlig därinne, kanske för både sig själv o andra. Han verkar ha ganska mkt psykopatiska drag, pratat om att skada djur och sagt att han "ljög väldigt mycket som barn, om allt men sedan i vuxen ålder så ljuger han näääästan ingenting"

Antar att vi snackar om Pontus här? Den människan är fruktansvärd, defintivt en sån som plågar kattungar.
Medlem
Dååå var det Körslaget 🤪
Medlem
Vad håller judith på med?
Jag är lesbisk och jag kommer inte ändra på mig. Då kommer nån behöva döda mig!
Meningen efter: jag vet att det var jag som startade det här... Så det behöver inte blir en stor grej.
Tess hela tiden aa det här hade ju aödrig hönt om du hade varit straight.
Wtf.
2021-03-14, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Någon som har problem med att se big brother via webben?. Får upp fel meddelande om något gick fel. Appen fungerar utmärkt dock. Skumt någon annan med samma problem?

Glöm det hela chrome behövde uppdatera sin mjukvara
2021-03-14, 11:54
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister

Hoppas att hon städade efter sig
2021-03-14, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Antar att vi snackar om Pontus här? Den människan är fruktansvärd, defintivt en sån som plågar kattungar.

hans sittande med sina skitiga fötter på köksbänken där de lagar mat får mig att vilja spy... Jag fattar inte att ingen säger till honom angående det??? Det är så ofräscht så det finns ett ord.. Och en del därinne säger sig vara ganska noga med hygienen men ändå verkar de inte bry sig om det...
2021-03-14, 11:56
Medlem
kuurravaara ligger i kiruna kommun
2021-03-14, 11:58
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vi vet allt att du kollar några timmar om dagen på Dr. Pimple Popper.

Har aldrig sett det och kräks bara jag tänker på det.. men ändå finns de typ en tanke som säger...”shiiit ska jag.....”

Sjukt de där. Typ som att älska livet men att vara på en bro o typ känna ett sug att ”testa” att gå över kanten. .. Eller att vara på ett fartyg och fascineras över havets mörker.. (hahaha låter som en fullblodad EMO här märker jag).

Men nej, inte kollat Pimple Popper 🤮.
2021-03-14, 11:59
Medlem
Adrian!! 😍

Lookin' like a snack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här