2021-03-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rothman
Njaee. Höjpunkterna från igår var när Katti prankade Steff med gladpack över toasitsen och Steff "peed her pääänts"

Pedram blev dumpad av Tess i poolen men han hade samtidigt stånd så han kunde inte lämna poolen.

Inte mycket mer än så..
ok tack så mycket för sammanfattningen. skrattade steffi sitt fake LA-girl skratt när hon peed her pääänts
2021-03-14, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Den kommer nog att slå "fest i hela huset" med hästlängder. Det var den som Basshunter var med och hjälpte till med va?
Det kommer jag inte ihåg, men det kan mycket väl stämma, blir nog bra detta.
Medlem
Yaaayy Ponne! 🤣 Detta kommer bli najs!
Medlem
Spajdors avatar
De var snabba med att föreslå att de ska skriva in Madde i BB låten, men what about Jesper? Han och Pontus som var så nära...
2021-03-14, 11:04
Medlem
Så ÄCKLIGT att sitta sådär som Ponne gjorde nyss, med fötterna på köksön. Kräks. Hade haft oerhörda problem med att äta maten som tillagas där inne, haha, uh. Och att Steff häromdagen badade i vasken. Ryser av obehag.

Det kan väl omöjligtvis vara jag som är känslig?! Ingen av de där inne verkar bry sig speciellt mycket, eller så spelar de väldigt bra för att inte verka "osköna" hehe.
2021-03-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Tess visade brunögat
ojdå hade hon brun utan sol där också
2021-03-14, 11:05
Medlem
FUCKING HATAR PONTUS, VEM RÖSTADE PÅ HONOM FÖR PRISET? han borde inte ens existera let alone leka en producer, enda stället he belongs på är NERE under marken, såna som honom ska inte ens fan ta plats i vårt samhälle och ha rätt att andas samma luft. Han är riktig psykos, vidrig och two-faced.
2021-03-14, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Jag har inte tittat på flera dagar har jag missat mycket?
Backa i tråden o läs. Där har du o göra 🤣😉
2021-03-14, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Emelie vill ju bli wingad av Nardos.
Hon frågade om Nardos hade nämnt en specifik grej för Mössan varpå Nardos är snabb med att säga något i stil med:
"Nej jag är inte sån, jag skulle aldrig outa dig, förstår du"

Emelie: Men du får säga vad du vill till honom

Nardos något i stil med:
"Nej, jag är inte sån, lyssna, förstår du, lyssna, jag gör inte sånt, man kan säga vad som helst till mig och jag kommer inte säga det vidare, förstår du"

Emelie: Men du får säga vad du vill.

Nardos förstår ju inte hinten! Winga Emelie för fan!
Sen gick konversationen snabbt över till att Nardos pratar om sig själv.

Fan vad jag garvade när det hände
2021-03-14, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Backa i tråden o läs. Där har du o göra 🤣😉
ja jag vet att det är störigt att fråga och få allt serverat men ni jobbar ju övertid här i tråden på helgerna så många sidor att gå igenom
Medlem
Håller Tanja också på med musik eller är hon bara kreativ? 🙂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ok tack så mycket för sammanfattningen. skrattade steffi sitt fake LA-girl skratt när hon peed her pääänts

Nä hon satt ute och bölade en timme på utegården och satt och sa om och om igen till Tess o Juddan att det inte var pga pranket hon var ledsen utan för att ingen frågade hur hon mådde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in