2021-03-14, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Kvinnan kanske inte är hemmahörande i Uppsala och därför är det planerat redan från början att hon ska sova över.

Hon kanske t.o.m. är resande? Växlar boende hos män, husvagn vandrarhem. Vem vet.
Heter kvinnan Sunita eller har jag nyktert drömt mardrömmar under natten.
Citera
2021-03-14, 10:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Rent allmänt är det nog så att riktiga våldtäktsmän har större chans att klara sig än de som råkat ut för en kvinna som ångrar sig i efterhand.
Säkert. Den riktiga våldtäktsmannen undanröjer bevis, fixar falska alibi osv. Den oskyldigt utpekade tror felaktigt att sanningen skall rädda honom.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det stämmer. Min farsa fick två barn efter att han fyllt 70, så det är nog inget problem.

Oj imponerande ändå
Men taskigt att få bli storebror på äldre dagar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Åtta av tio häktade döms för brott och hovrätten fastställer nio av tio domar från tingsrätten. Så oddsen är inge vidare för GL, även om jag inte håller för osannolikt att åklagaren lägger till, - alternativt justerar yrkanden under målets gång.

Frihetskränkande otukt!

Dock inte när det gäller våldtäkt. Då ligger det nära 50 procent.
Citera
2021-03-14, 10:18
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Är detta ännu en trådsanning, att man har svårt att få upp den efter 50? Jag är 60+ och jag har då absolut inga problem på det området så varför skulle inte GL ha lätt att få upp Lilleman? Tänk att han inte tömt sej på ett tag och får en snygg ung kvinna på hembesök, då kanske han inte hade svårt att få stånd......

Citat:
Ursprungligen postat av Neokles
Som gymnasist har du sannolikt mycket mindre sex än en normal 70-plussare.
Terstosteron nivån sjunker inte som en sten efter 50, den sjunker hos de flesta män bara marginellt, vad som än står i reklamen, minskningen ligger runt 10-15% i 70-80 årsåldern. Googla vetja..
Hehehe, låter som ni tror jag är en ungdom...

Jodå, jag är runt de 60 och har inga problem med att få fjutt på dingelidongen. Däremot var jag exceptionellt mycket kåtare på gymnasiet. Det var kris när man satt i bänken bakom en tjej och det ringde ut. Man fick gå framåtböjd....

Numera behöver jag inte byta lakan lika ofta, och jag knullar definitivt aldrig när jag är full - vilket jag inte gillar att vara heller. Men ränderna går aldrig ur en gubbsjuk, och jag är övertygad om att GL är lika intresserad av unga fruntimmer på gamla dagar. Men visst blir man mindre viril när man är 70, och speciellt efter alkohol.
Citera
2021-03-14, 10:20
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Säkert. Den riktiga våldtäktsmannen undanröjer bevis, fixar falska alibi osv. Den oskyldigt utpekade tror felaktigt att sanningen skall rädda honom.

Ja och de gör inga medgivanden och är inte en gentleman och säger förlåt i efterhand t.ex.
Citera
2021-03-14, 10:20
Medlem
belfs avatar
Citat:
Om han bett om ursäkt, så som du spekulerar om, så är han sannolikt körd i en rättegång.
Man tycker han borde veta bättre efter ett liv i rättsväsendet. Men när det gäller en själv så kanske professionalismen inte hänger med.

Män ber ofta upprörda kvinnor om ursäkt, av ren artighet och i syfte att vara till lags, utan att egentligen känna någon skuld, mest som ett fredsinitiativ.
Men GL kan förstås känna skuld även om kvinnan tiggde om att få hans kuk i sig, då han kanske hade önskat att han var stark nog att stå emot osv för att leva upp till idealet att drivas av intellektet och inte könet.
Han förstod kanske att hon förlorar förståndet till könsdriften ibland men utnyttjade det, dvs gjorde samma misstag som hon. Så då är frågan om rätten har kompetens nog att resonera kring sådana psykologiska draman.
Citera
2021-03-14, 10:22
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Har han medgett det allra minsta i efterhand så är han körd.

Japp.
Sen har vi samtyckeslagen nu gällande här också, alltså avsaknad av frivillighet.
Om hon sov, och han smyger på henne, så är han totalkörd, oavsett hur trevlig hon varit under dagen/kvällen.
Citera
2021-03-14, 10:24
Medlem
Citat:
Om han bett om ursäkt, så som du spekulerar om, så är han sannolikt körd i en rättegång.
Man tycker han borde veta bättre efter ett liv i rättsväsendet. Men när det gäller en själv så kanske professionalismen inte hänger med.

Samtidigt kan jag inte släppa bilden av Lambertz som, under Kalle Ankas Jul, naken skuttar runt, till tonerna av "Djungelns Clown" & försöker trycka in kuken i alla kroppsöppningar på "studentskan". Man får hoppas att han har ett modernt larm med kamera & att någon uttråkad jävel på vaktcentralen i Arvidsjaur spelade in det hela.

Fin bild!
Jag tänkte mer på denna.

https://m.youtube.com/watch?v=FpiPAvz_Rgw
Senast redigerad av tvarodalappar 2021-03-14 kl. 10:30.
Citera
2021-03-14, 10:33
Medlem
irishrages avatar
Jag har lite svårt att tro att Lambertz är en våltäktsman. Skulle han verkligen klä av och knulla en sovandes kvinna? Hon vaknar och han fortsätter tills han fått utlösning? Göran säger själv att han inte gjort något hon inte gått med på. Hon själv har sett upp till honom som en pappa figur.
Citera
2021-03-14, 10:40
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belf
Män ber ofta upprörda kvinnor om ursäkt, av ren artighet och i syfte att vara till lags, utan att egentligen känna någon skuld, mest som ett fredsinitiativ.
Men GL kan förstås känna skuld även om kvinnan tiggde om att få hans kuk i sig, då han kanske hade önskat att han var stark nog att stå emot osv för att leva upp till idealet att drivas av intellektet och inte könet.
Han förstod kanske att hon förlorar förståndet till könsdriften ibland men utnyttjade det, dvs gjorde samma misstag som hon. Så då är frågan om rätten har kompetens nog att resonera kring sådana psykologiska draman.
Här tänker jag på någon gammal gangsterfilm när en i gänget gift sig. Han får då rådet att börja varje dag med att be om ursäkt. -"För vad då?"- frågar han och får svaret -"Det kvittar"-

Om man som Lambertz levet helt liv med en kvinna & dessutom när hon genomgick menopausen. Då har han nog bett om ursäkt rätt många gånger i livet redan, utan att egentligen ha gjort något.
Citera
2021-03-14, 10:41
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Jag har lite svårt att tro att Lambertz är en våltäktsman. Skulle han verkligen klä av och knulla en sovandes kvinna? Hon vaknar och han fortsätter tills han fått utlösning? Göran säger själv att han inte gjort något hon inte gått med på. Hon själv har sett upp till honom som en pappa figur.

Ja det låter extremt osannolikt då han vet vad det leder till. Mycket mer sannolikt är att hon var med på det men att hon ångrade sig i efterhand och skyller på att hon var så full att hon inte minns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in