2021-03-14, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vem fan smackar asset framför en kille som ens kompis gillar? När hon står bredvid dessutom.

Bara en riktig kompis!!! 🥰🥰
Speciellt när man tryckt på att man är en osäker typ då man tidigare varit mobbad och alltid setts som ”den fula i gänget”. Inget boostar ens självkänsla så bra som när en tjeja smackar asset, som du så fint sa, i nyllet på snubben du gillar.
2021-03-14, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Speciellt när man tryckt på att man är en osäker typ då man tidigare varit mobbad och alltid setts som ”den fula i gänget”. Inget boostar ens självkänsla så bra som när en tjeja smackar asset, som du så fint sa, i nyllet på snubben du gillar.

Stackars Steff. Vem skulle inte blivit ledsen om ens eventuella S.O. och "goda vän" skulle agera sådär mot varandra. Intressant att en lapdance inte ses som någonting, Steff är ganska stark i psyket där. Till saken hör också att Simon kommenterar att de andra tjejerna är sexiga till höger och vänster.

Tror Steff skulle må absolut bäst av att röstas ut på måndag.

#SaveKatti

Tess är verkligen intressant. Hon är så övertygad om att hon symboliserar perfektion när det kommer till hennes strävan att hantera relationer. Jag märker att hon vill skapa balans i sina relationer, och hon har nog fått en del förtroende från psykologutbildningen. Men självinsikten upplever jag ändå som låg.
"Jag snackar inte bakom ryggen på folk", säger hon med tårar i ögonen när hon svarar på tittarnas frågor.

Jadu
Senast redigerad av nudelfan 2021-03-14 kl. 09:41.
2021-03-14, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

+1
2021-03-14, 09:47
Medlem
Fan sover dom fortfarande! kan ju tro att detta är något jävla pensionat
2021-03-14, 09:47
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Ja 2 st rediga hunkar och 1 eller 2 riktigt snygga tjejer. DET skulle framkalla en massa reaktioner förutsatt Therese får vara kvar,vilket jag hoppas för hon behövs för dramats skull.
Plus att jag känner igen mig i henne att bli lite dömd på förhand om man har sillisar osv och tar hand om sin kropp.
Dock ogillar jag starkt hennes skitsnack om Emelie.
Men in med 2 nya av båda könen och riktigt snygga sådana så händer det nog grejer (iaf mer än nu).
Tess har väl sällan blivit dömd på förhand? I början tyckte jag inte illa om henne, men ju mer jag lärt känna henne desto mer växer mitt hat.
2021-03-14, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Tess har väl sällan blivit dömd på förhand? I början tyckte jag inte illa om henne, men ju mer jag lärt känna henne desto mer växer mitt hat.

samma här men efter hon svarade på frågorna igår å känner man lite mindre hat man tycker nästan synd om henne och förstår varför hon söker bekräftelse och uppmärksamhet
2021-03-14, 09:49
Medlem
Stängde av igår orkade inte höra på hon nardos höga skrik. Gud så jobbig hon mina sina decibel låter som ett larm som går. Sprängde nästan öronen igår. Hände det något intressant igår?
2021-03-14, 09:53
Medlem
klart det första man får se när kameran zoomar ut i sovrum1 är tessans röv
2021-03-14, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Fan sover dom fortfarande! kan ju tro att detta är något jävla pensionat

Sova, vila, äta, sova. "Asså, typ så här", "förståru?"
2021-03-14, 09:56
Medlem
Rothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Sista rundan kom ca kl 22 igår så det är klart att natten blir tråkig i huset för dom är inte fulla på det som serverats och än mindre 5 timmar senare. Så gårdagens händelser var att Pedram la armen runt Therese och nattens händelse verkar vara att Judith tog Simon på kuken? Oh nej! Vad har jag missat! Varför gick jag o la mig! Så bra säsong detta!

Förstår ni ändå att en färglös tråkig normal trist person har goda chanser på en miljon? Står förvisso mellan Simon och Tanja, dom enda karaktärerna men deras väg till finalen är inte ens svår. Tanja kan som några skrivit, sova i 70 dagar och vakna lagom till final.

Detta måste ändå ha varit det mest intressanta och samtidigt sjuka som hände i huset i natt.

Mycket skall hända för att hon inte skall ta hem det hela. Har 3.0 i odds hos de flesta bettingsidor, får se om man tripplar sin insats man precis lade.
2021-03-14, 09:58
Medlem
kameramannen är verkligen kär i simon varit sen kl 20 igår typ
2021-03-14, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Appen ser ut att ha nollställt rösten. Kolla era appar.
Inga konstigheter i min app

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in