2021-03-14, 02:06
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha Steph bara hoppar in i duschen där Pedram står med yarren vänd mot henne.
2021-03-14, 02:06
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har Steph pissat på sig? Nivån på dessa människor..klarar inte av fyra cider innan de börjar kaskadspy och pissa ner sig.
Edit: Missförstod.. var tydligen piss på golvet eller nåt.

Katti hade satt plastfolie på toan så när Steph skulle kissa hamnade det på byxorna och golvet.
2021-03-14, 02:07
Medlem
Vad fan SOVER kontrollrummet??? Jävla nollor
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hahahahaha Kattisn prank fungerade!!!
Gladpack på toan.
Steff pissar ner sig!
Hahaha 😅
Haha, vad i helvete
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har Steph pissat på sig? Nivån på dessa människor..klarar inte av fyra cider innan de börjar kaskadspy och pissa ner sig.
Edit: Missförstod.. var tydligen piss på golvet eller nåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Skandal av DC att inte filma stephanies kissolycka
Katti sa tidigare när hon svarade på tittarfrågorna att hon skulle pranka genom att sätta plastfolie på toastolen.
Steff åkte dit!

#kattiforpresident

Å så säger vissa att Katti är tråkig.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Syfta mer på hur hon grindar och håller på med pedro, hon skickar ju inte precis ut "vänner"-vibbar precis.
Det. är ju din tolkning även när hon tydligt säger för 100e gången att hon inte är intresserad.
Exakt vilken del förstår du inte?
2021-03-14, 02:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
Nej , Katti har plastat toan med gladpack och stephanie kissade på det hela. och Judith kommer och glor så fort en tjej är naken .......

Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Katti hade satt plastfolie på toan så när Steph skulle kissa hamnade det på byxorna och golvet.

Men vad fan.. taskigt
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det. är ju din tolkning även när hon tydligt säger för 100e gången att hon inte är intresserad.
Exakt vilken del förstår du inte?

Hon måste ju fortsätta på det här spåret nu när hon sagt för kamerorna att det inte är något mellan henne och Pedram för att inte målas upp som en lögnare.

Men sluta nu, klart hon vill hålla på med honom. Du kollar väl på TV:n?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
En gissning.
Produktionen har frågat Tess tidigare hur hon tänker med Pedram efter som han är väldigt på.
I natt spekulerades de om han var på henne när hon sov. På samma sätt var han på Tanja tidigare.
Han bör fått en tillsägelse av produktionen för detta.
Tess har sagt samma till produktionen som till tittarna, att hon inte är intresserad.
Tanja har klart tagit mer avstånd efter Pedrams kladd och han låter henne vara när dom ska sova.
Tess däremot visar nåt annat mot honom men produktionen måste fråga hur det står till.
Där av avbrotten.
Kanske.

Du är något på spåren där, Aina!
Tess behöver en omhändertagande karl som kommer in i huset och berättar för henne att "allt kommer att ordna sig". När hon sedan ligger i killens famn så försäkrar han att allt är okej och att hon lugnt kan somna och känna sig trygg och skyddad mot omvärlden.
En karl som med blicken kan "säga" till henne att hos mig är du trygg, hos mig kan du vara själsligt naken utan att känna dig naken. Jag fångar dig om du faller osv.

Jag misstänker att Tess aldrig har känt den känslan (omvänt för mig som man, för jag har känt mig förlorad i en kvinnas famn, precis som att tiden stannade när vi sov middag tillsammans och dreglade på varandra när vi sov). Har man upplevt den känslan så vet man att det finns krafter som agerar likt ett polariserat magnetfält. Man har kommit hem, om så bara för en kort sekund. Vissa lever ett helt liv för att fånga det ögonblicket...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Katti sa tidigare när hon svarade på tittarfrågorna att hon skulle pranka genom att sätta plastfolie på toastolen.
Steff åkte dit!

#kattiforpresident

Å så säger vissa att Katti är tråkig.

Vilken bustant, den där Katti
2021-03-14, 02:09
Medlem
vrid kameran i sovrum1 förhelvete
2021-03-14, 02:09
Medlem
Man Behöver Inte Ha Känslor För Varandra Bara För Att Man Vill Knulla Varandra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera