Citat:
Ursprungligen postat av
aina08
En gissning.
Produktionen har frågat Tess tidigare hur hon tänker med Pedram efter som han är väldigt på.
I natt spekulerades de om han var på henne när hon sov. På samma sätt var han på Tanja tidigare.
Han bör fått en tillsägelse av produktionen för detta.
Tess har sagt samma till produktionen som till tittarna, att hon inte är intresserad.
Tanja har klart tagit mer avstånd efter Pedrams kladd och han låter henne vara när dom ska sova.
Tess däremot visar nåt annat mot honom men produktionen måste fråga hur det står till.
Där av avbrotten.
Kanske.
Du är något på spåren där, Aina!
Tess behöver en omhändertagande karl som kommer in i huset och berättar för henne att "allt kommer att ordna sig". När hon sedan ligger i killens famn så försäkrar han att allt är okej och att hon lugnt kan somna och känna sig trygg och skyddad mot omvärlden.
En karl som med blicken kan "säga" till henne att hos mig är du trygg, hos mig kan du vara själsligt naken utan att känna dig naken. Jag fångar dig om du faller osv.
Jag misstänker att Tess aldrig har känt den känslan (omvänt för mig som man, för jag har känt mig förlorad i en kvinnas famn, precis som att tiden stannade när vi sov middag tillsammans och dreglade på varandra när vi sov). Har man upplevt den känslan så vet man att det finns krafter som agerar likt ett polariserat magnetfält. Man har kommit hem, om så bara för en kort sekund. Vissa lever ett helt liv för att fånga det ögonblicket...