2021-03-14, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Judith droppade "Det här är kanske Tess sista helg" framför henne.
Nu kommer det hända grejer.
Steph*
2021-03-14, 00:47
Medlem
GaffelJannes avatar
Hahahaha Simon och Steph xD Steph gav Simon drinken och bad honom hålla den, 5 sekunder senare kollar Simon in i kameran "Varför ska jag hålla den här?" 😂😂
2021-03-14, 00:47
Avslutad
Vad har Tess för yrke? Är hon eller har hon varit strippa tro?
2021-03-14, 00:48
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Amilia ensam var ju bättre än hela gänget tillsammans

Oh yes !
Medlem
Börjar fundera på om Simon lyckats smuggla in droger, Varje jävla fest däckar han.
Medlem
SphincterAnis avatar
Har det gått en enda BB-säsong utan att det knullats?
Tror det här blir den första.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Pedo är på väg in i ett rage mode? Se hur han sitter och tittar.

Han står med sin redbull som han delar med 7 andra brushor, sippar lite lätt på den. Spanar över dansgolvet, söker efter ett offer. Han har sin träpåk med sig för att drämma till den i nacken på offret för att sedan släpa offret in i närmaste buske. Där väntar hans farbror, morfar, pappa, lillebror, de alla åtnjuter offret.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Han står med sin redbull som han delar med 7 andra brushor, sippar lite lätt på den. Spanar över dansgolvet, söker efter ett offer. Han har sin träpåk med sig för att drämma till den i nacken på offret för att sedan släpa offret in i närmaste buske. Där väntar hans farbror, morfar, pappa, lillebror, de alla åtnjuter offret.

lol ungefär så, ja
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Om jag var Steph skulle jag inte gilla att Tess springer och håller på så med Simon. Jag vet att inte Steph och Simon är ett par, men det är ändå rätt löjligt av Tess att sukta uppmärksamhet och anspela på sex på den Steph gosar med.

Helt rätt. Hon har gett Simon lapdance och brukar åla sig framför honom för att få blickar. Hon är en dålig vän till Steffi. Tess gör allt för uppmärksamhet även om det gäller att flirta med tjejkompisens fling.
2021-03-14, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mycket respektfullt mot Steffi...

Men herregud är dom gifta eller? Kan ni sluta sätta ringar på folk så fort dom hånglar
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Ja Patzy är ju så rolig, huset behöver Patzy!!! Jag förstår inte varför de skickade in Madde hon är ju inte någon karaktär som kan bli en man minns. Vi behöver någon speciell.

Madde verkar städad och kanske känner att hon inte riktigt har landat i huset än. Vem vet? Det som är lite kontraproduktivt är att varken Joel eller Judith har någon de kan vara sensuella och sexuella med. Visst, kanske Tanja, men ingen som är 100% gay. J och T behöver få in fler homo i huset. PK-4an tänkte inte så långt, utan tänkte mer att om vi tar in en uttalad homo av varje kön så diskriminerar vi inte någon...
Det är snarare tvärtom. Varken J eller T har någon som förstår dem. Är själv hetero, men förstår J och T: s frustration över detta.
Medlem
kermiths avatar
Tycker synd om Madde, väljer sovrum för att Taylor är där, men tyvärr också Eritrea
Är det värt allt detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in