2021-03-14, 00:04
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Jag lägger fan min veto-röst på att du ska ersätta dickmaan i BB-studion. Rak, saklig och rolig sammanfattning

Håller me! Olle for Dickmen!
2021-03-14, 00:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det var då en jävla långt bikt nu då iofs Tess tar väl en monolog och rant åt Taylor utan att han fattar logiken jag är inte intresserad av dig, men det slutar väl likväl med ngn form av massa nej nej nej från Tess och Taylor forts kladda ini natten!
Hon grabbade tag i stackarn och i princip tvingade honom till bikten. Han har haft ett gott öga på Steph ikväll. Man såg det i hans ögon. Där kommer han inte undan. Tess är för mycket kvinna för honom att klara av
2021-03-14, 00:05
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Håller me! Olle for Dickmen!

<3.

Juste, jag skulle påminna dig om något hände i huset. Jag antar att du förstår varför jag inte har gjort det
Medlem
Therese: "Förstår ni hur mycket jag älskade frågan "hur känns det att ha släppt lös mer den här veckan"?!" Oh dear lord. Hon behöver gå under jorden när hon kommer ut.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Aaah jag fyfan sluta.

Som hämtat ur I lagens namn. Han får åka i piketen och bli duktigt pryglad
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
De enda som hänt är att nardos skrikit sönder 10 mikrofoner.

Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Helt ärligt är det tomt i huvudet. Du har inte missat något. Förutom att tess ljuger för sig själv att hon inte har snackat skit om Emelie pga tittarfrågor. Kort därefter hade hon det längsta samtalet med Emelie om ingenting för att "smöra" för tittarna. Och visade upp sitt anus

Tack hörni! Vad skönt att jag inte missat något spännande. Nardos skrik och Therese falska beteende är jag mer än glad att jag missat!
Therese MÅSTE ÅKA UT PÅ MÅNDAG! Hon är så bekräftelsekåt och elak som går och snackar skit bakom Emelies rygg bara för att hon är svartsjuk på henne. Hon är så falsk och korkad som tror att tittarna inte ser om hon helt plötsligt ändrar beteende mot Emelie bara för att fiska röster.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Therese: "Förstår ni hur mycket jag älskade frågan "hur känns det att ha släppt lös mer den här veckan"?!" Oh dear lord. Hon behöver gå under jorden när hon kommer ut.

dubbelpost
Senast redigerad av HatarIslam 2021-03-14 kl. 00:16.
Medlem
Therese ska sova med Judith inatt
2021-03-14, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Therese ska sova med Judith inatt

Nej.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Bokstavligen.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon grabbade tag i stackarn och i princip tvingade honom till bikten. Han har haft ett gott öga på Steph ikväll. Man såg det i hans ögon. Där kommer han inte undan. Tess är för mycket kvinna för honom att klara av
Ja du..
Han har problem med samtliga kvinnor Prinzen Af Perzien just nu ingen vill det han vill, Få se när frustrationen rinner över och han gör ngt då....

Hoppsan Bikten gick inte han väg det kokar i han nu....
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ja, för fan, precis som att kron-kalle stod redo att haffa Sami 2020

Och precis som att försäkringskassan stod redo att haffa Tenny för bidragsfusk år 2012

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in