2021-03-12, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
En som går under radarn är Adam Boqvist. Två assist inatt och nu 12 poäng på 17 matcher som back. Där snackar vi genombrott.

Ja men samtidigt mkt gratispoäng av att spela med Kane i PP. Såg samma sak med Erik Gustafsson.
Citera
2021-03-13, 12:28
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Kaprizov hattrick i natt. Calder är redan klar.
Wild ser överhuvudtaget fruktansvärt starka ut.

Tror faktiskt Knights o Avs får något att bita i där.
Citera
2021-03-13, 15:52
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja men samtidigt mkt gratispoäng av att spela med Kane i PP. Såg samma sak med Erik Gustafsson.

Jo, sant det. Fast Boqvist har alltid haft betydligt större potential än Erik Gustafsson. Bara en tidsfråga innan han är en av Sveriges bästa backar.

Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera

Verkligen. Många som tagit kliv i det gänget. Utöver Kaprizov har vi ju en sån som Eriksson-Ek som blivit en riktig måltjuv nu. Den potentialen såg man kanske inte riktigt i honom på den här nivån. Men kul. En full säsong och han hade legat på en pace för 30+ mål.
Citera
2021-03-13, 19:11
Medlem
Citat:
Verkligen. Många som tagit kliv i det gänget. Utöver Kaprizov har vi ju en sån som Eriksson-Ek som blivit en riktig måltjuv nu. Den potentialen såg man kanske inte riktigt i honom på den här nivån. Men kul. En full säsong och han hade legat på en pace för 30+ mål.
Dessutom flera rutinerade dyra pjäser som inte alls har varit så bra offensivt som tidigare, tänker främst på Suter och Spurgeon. Mackan har fortsatt tungt med skador också. Kul att Victor Rask har börjat komma igång lite smått efter ett par tunga säsonger.
Citera
2021-03-13, 19:37
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Dessutom flera rutinerade dyra pjäser som inte alls har varit så bra offensivt som tidigare, tänker främst på Suter och Spurgeon. Mackan har fortsatt tungt med skador också. Kul att Victor Rask har börjat komma igång lite smått efter ett par tunga säsonger.

Nä dom är ju ganska gamla och har sett sina bästa dagar. En sån som Brodin kliver fram istället. Mackan borde komma hem och spela med brorsan istället. Rask känner sig nog lite mer fri att han inte behöver försörja syrran längre. Lättare att spela då.

Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
NHL, vilket jävla skämt den ligan är.
Boston favoriter kommer knappt in i rangers zon, det laget som är mest taggad för dagen vinner, oavsett motstånd.
Damhockey är mer intressant.

Har du lagt ett idiotiskt bet nu igen?
Citera
2021-03-13, 19:45
Medlem
gato12s avatar
Här finns det en matchtråd; (FB) NHL matchtråd 2020-2021
Citera
2021-03-13, 19:47
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nej, jag väntar och se, Boston favoriter till 1.80 kommer ut och är totalt ointresserade av matchen, kommer inte ens in i rangers zone fast dom har ligans bästa pp.
NHL är ett skämt.
Självklart har jag bettat på rangers, för dom vill vinna, Boston vill ingenting, ser hellre damhockey än dessa överbetalda divor.

Du borde nog lära dig hur NHL fungerar innan du bettar. Detroit slog Tampa häromdan. Är Detroit ett bättre lag för det? Nej, inte direkt. Men det blir så ibland när man spelar en massa matcher mot varandra. Man kommer inte att vinna varje match och därför är det alldeles för ovisst att betta på.
Citera
2021-03-13, 19:53
Bannlyst
Citat:
Du borde nog lära dig hur NHL fungerar innan du bettar. Detroit slog Tampa häromdan. Är Detroit ett bättre lag för det? Nej, inte direkt. Men det blir så ibland när man spelar en massa matcher mot varandra. Man kommer inte att vinna varje match och därför är det alldeles för ovisst att betta på.

Det är ju det jag skrev idiot.
Eftersom dom spelar så många matcher så är NHL totalt ointressant innan slutspelet.
Det handlar bara om vilket lag som är mest motiverat för dagen som vinner, ett lag som ger allt och dom andra åker bara runt och gäspar, hundskit är mer spännande att titta på lr missade du första perioden?
Citera
2021-03-13, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera

Hans skridskoåkning vid 2-0 målet, kan inte sluta kolla

Tröjorna däremot...
Citera
2021-03-13, 20:19
Medlem
gato12s avatar
Minnesota Wild kan ju ha ligans snyggaste logga;

https://www.google.com/search?q=minnesota+wild+logo&rlz=1C1CHBF_svSE882SE 882&sxsrf=ALeKk01v-zmVW9KKX8yT3VO1qf_4NHfXPw:1615663079344&tbm=isch&s ource=iu&ictx=1&fir=qBSBbKfHZMfreM%252CWaAJj4-pyvUUcM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kTY3_lESXNhOIRn7-_IIVddS_Umvg&sa=X&ved=2ahUKEwinqK7__a3vAhVNpIsKHY-vCB0Q9QF6BAgDEAE&biw=1366&bih=657#imgrc=qBSBbKfHZM freM

Ska villigt erkänna att jag inte såg att det har formen av ett rovdjurshuvud, bland annat
Citera
2021-03-13, 22:04
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

https://www.google.com/search?q=minnesota+wild+logo&rlz=1C1CHBF_svSE882SE 882&sxsrf=ALeKk01v-zmVW9KKX8yT3VO1qf_4NHfXPw:1615663079344&tbm=isch&s ource=iu&ictx=1&fir=qBSBbKfHZMfreM%252CWaAJj4-pyvUUcM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kTY3_lESXNhOIRn7-_IIVddS_Umvg&sa=X&ved=2ahUKEwinqK7__a3vAhVNpIsKHY-vCB0Q9QF6BAgDEAE&biw=1366&bih=657#imgrc=qBSBbKfHZM freM

Ska villigt erkänna att jag inte såg att det har formen av ett rovdjurshuvud, bland annat
Åhfan, för mig var det precis tvärtom. Jag såg rovdjurshuvudet till en början, men det tog flera år innan jag lade märke till skogsdetaljerna i loggan

Retrotröjorna inatt var inget vidare dock. Tanken att flirta med North Stars var god, men det blev inte så bra.
Citera
2021-03-13, 22:13
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Tycker Panthers nya är riktigt snygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in