Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag ryser. Vilket obehagligt och vinklat inlägg. Dock tror jag att hon tror på det själv. Hon ser heller inte att hon hela tiden haltar i sitt resonemang. Min lilla familj lever under hot säger hon, men sen nämner hon sina barn ett upprepat antal gånger i inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av
fnirp
Beror på vad Anticimex protokoll visar. Det kanske ligger och lurar en dyr sanering, eller dyr städning av alla uthus osv.
Men men. Jag har en allmän fundering på varför Densias värdering säger två skotbilar på tomten. Stod det inte sju bilar på tomten i höstas?
Fast ligger det en sådan sak och lurar så är det ju köparens problem. Huset och gården är värderat i befintligt skick. Är Anticimex protokollet daterat före avtalet skrevs så var det oxå känt vid avtalsskrivning och tillfaller där med på nya ägaren.
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Vilken värderingsman som varit inne i huset och var finns hans dokumentation?
Eller ljuger du nu igen?
Ja jag antar att det är Magnus på Densia som varit inne, det står iallafall att han varit det. Däremot har han inte varit inne i ett par uthus. Det står oxå. Läs den annars fixa fram bevis på att han inte var inne.
Tänker du att alla ska tro att jag ljuger för att du skriver det? Jag ljuger faktiskt aldrig, ibland har jag fel och då brukar jag erkänna det.