2021-03-13, 20:45
Medlem
Första frågan kring texten om gamla australienska berättelser så var ett alternativ ”eloquently”, sen tre alternativ till. Minns någon vad den svarade?

Jag hade problem med den då jag inte kunde ordet ”eloquently”
Citera
2021-03-13, 20:46
Medlem
Var det någon som minns vad de svarade på den här korta engelska texten gällande neuro-science? Visst var det att det fanns för få lärare, då det nämndes i texten att det var brist på folk som gjorde academic career inom ämnet?
Citera
2021-03-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiZero
Var inte uppgick och grasserade i samma svarsalternativ?

Jag tyckte du skrev att ”uppgick” var USA lån-frågan? För där svarade jag inte uppgick.

”Grasserade” var däremot rätt ord i frågan om vaccinationer efter smittkoppor på 1700-talet
Citera
2021-03-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Första frågan kring texten om gamla australienska berättelser så var ett alternativ ”eloquently”, sen tre alternativ till. Minns någon vad den svarade?

Samma, hade ingen aning vad det betydde hahah! Tog faithfully har jag för mig
Citera
2021-03-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara567atta
Var det någon som minns vad de svarade på den här korta engelska texten gällande neuro-science? Visst var det att det fanns för få lärare, då det nämndes i texten att det var brist på folk som gjorde academic career inom ämnet?

Juste, det var en fråga.

Hmm.. Jag har för mig att jag svarade något annat. Många pluggade det men typ att få gjorde akademiska (doktorand) karriär inom det?
Citera
2021-03-13, 20:48
Medlem
Citat:

Faithfully var ett alternativ, morally också tror jag. Brukar sätta 5/5 på engelska MEK delen men denna var svår tyckte jag.

Jag svarade faithfully
Citera
2021-03-13, 20:49
Medlem
Citat:

Citat:
Faithfully var ett alternativ, morally också tror jag. Brukar sätta 5/5 på engelska MEK delen men denna var svår tyckte jag.

Jag svarade faithfully

Svarade också faithfully men kände mig sjukt osäker. Gratis-pinne om jag får rätt på den
Citera
2021-03-13, 20:49
Medlem
Citat:

Fanns det inte nåt alternativ gällande studenterna? att typ färre väljer att avsluta sin utbildning eller nåt, minns inte asså. Jag valde det iallafall.
Citera
2021-03-13, 20:50
Medlem
Citat:
Minns att det var läs, men kan inte komma ihåg ett enda ämne förutom sista texten som var om science fiction. Otroligt hur man kan glömma ändå haha

Haha ja

Bläää jag vill inte vänta 4 veckor på att få svar på vart jag hamnar på normeringstabellen.
Citera
Medlem
Citat:
Svarade också faithfully men kände mig sjukt osäker. Gratis-pinne om jag får rätt på den

Tror det stämmer. Faithfully upprepades i slutet av texten som ett sätt att beskriva deras berättartradition, och har för mig att luckan där jag valde faithfully i början även den rörde berättartraditionen.
Citera
Medlem
Citat:

Citat:

Jag svarade faithfully

Sista ordet då? Texten avslutades typ med ”world’s most ...” eller nåt sånt.

Ett alternativ kan ha varit ”mysterious”
Citera
Medlem
Jonathaan5s avatar
Minns nån uppgiften där man skulle jämföra olika kvantitet på XYZ? Minns bla roten ur 50 tex. Fler?
Edit: uppgiften om vad som hade lägst dödstal bland stadsborna osv, svarade ni; Flicka, bor i storstad, Xxxx
Senast redigerad av Jonathaan5 2021-03-13 kl. 20:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in