Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Du får nog tänka till lite och ex fundera på skillnaden över straff och handling mellan en som intagit dopingpreparat och ex en som missat tre dopingtest på raken. Ser du ingen konkret skillnad och inte kan sätta epitetet dopad på någon av dem har du stora problem.
Nej, jag har inget problem och har inte (vilket inte du har heller) någon roll i detta. Jag berättar endast att benämningen dopad inte finns med i WADA:s kod och Antidoping Sverige understryker detta. Att du och några andra tredskas och likt tonåringar inte vill ta till er detta förändrar inte faktum.
Sedan kan jag tycka att ni är lite fega och försöker använda en svepande formulering i stället för att i klartext säga det ni uppenbarligen tror, nämligen att explicit uttrycka att ni anser att Johaug begått en avsiktlig dopningsförseelse.
Att diskussionerna bara är en repris från exakt det vi hittar några år tillbaka i tråden gör ju det hela lite komiskt. Det är samma argument som upprepas och upprepas och upprepas, men ni kommer ingen vart. Ingen lyssnar på er. Vad ska ni göra egentligen för att få någon som lyssnar?