2021-03-13, 17:38
Medlem
Ni män som tog Pfizers häxbrygd, frös ni ner er sperma innan? För det rekommenderas starkt!
2021-03-13, 17:44
Medlem
Ytterligare misstänkta biverkningar med blodproppar av Astra Zeneca vaccinet rapporterade, denna gång från Norge. Det låter lite illavarslande, kanske läge att pausa även i Sverige tills man vet bättre?

Citat:
Minst tre vårdarbetare i Norge har lagts in på sjukhus med blodproppar. Detta efter att nyligen ha fått Astra Zenecas coronavaccin.
– Vi kan inte säga något säkert om sambandet men undersöker det noggrant, säger Sigurd Hortemo vid norska Läkemedelsverket.

https://www.nsk.se/2021/03/13/tre-norska-fall-av-blodproppar-efter-vaccinering/
2021-03-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Hela världen är på flykt och livrädda för detta förkylningsvirus.
Därför har man vart tvungen att snabba på det.
Över tid har vi ingen aning om vart detta kan leda till, för det är inte testat i ett långt perspektiv.

Detta ” förkylningsvirus” tog livet av min kusin häromdagen.. hon blev 48 år.
Inga underliggande sjukdomar, åt rätt och motionerade normalt.
Har även tre vänner nu som legat inne med syrgas, en är vältränad 35 år en är 45 och helt frisk, en är en 50 årig kvinna som inte har några sjukdomar än pollenallergiker.
Så det är nog inget ” förkylningsvirus ” som härjar runt
2021-03-13, 18:29
Medlem
Anti-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxismberg
Ni män som tog Pfizers häxbrygd, frös ni ner er sperma innan? För det rekommenderas starkt!

Varför skulle det vara relevant? Ange du stödjer dig på. Inte annan blogg eller Youtubeklipp eller liknande utan ursprunglig källa där nödvändig datainsamling redovisas.
2021-03-13, 18:30
Medlem
Anti-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmox
Ytterligare misstänkta biverkningar med blodproppar av Astra Zeneca vaccinet rapporterade, denna gång från Norge. Det låter lite illavarslande, kanske läge att pausa även i Sverige tills man vet bättre?

https://www.nsk.se/2021/03/13/tre-norska-fall-av-blodproppar-efter-vaccinering/

Hade inga andra COVID-vacciner funnits hade jag nog inte tyckt att det var någon god ide, men nu förefaller det ju inte finnas samma problem med mRNA-baserade vaccinen, så varför inte köra på dessa i stället.
2021-03-13, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinbeck
Detta ” förkylningsvirus” tog livet av min kusin häromdagen.. hon blev 48 år.
Inga underliggande sjukdomar, åt rätt och motionerade normalt.
Har även tre vänner nu som legat inne med syrgas, en är vältränad 35 år en är 45 och helt frisk, en är en 50 årig kvinna som inte har några sjukdomar än pollenallergiker.
Så det är nog inget ” förkylningsvirus ” som härjar runt

Om alla fyra är vänner av dig så är det ganska otroligt, eller så har du måååånga vänner...

Men det är väl mest troligt att det bara är fall som du har hört om.
2021-03-13, 19:25
Medlem
Jag och flera andra påpekade att Astra Zenica vaccin och vaccineringen överhuvudtaget är en enorm risk, att folk vi känner fått läskiga biverkningar etc och nu visar det sig att det är så, men alla jävla pajasar som sitter och knarkar Covid-nyheter varje dag förnekade och vill att alla andra ska vaccinera sig så ni hypokondriska fittor själva slipper göra det.

Jag vill VARNA folk. Människor i min DIREKTA närhet mår MYCKET dåligt efter vaccineringen och har tvingats åka akut till sjukhus. AKTA er.

Hela Covidhystering är ett stort jävla skämt. Vaccinera hela befolkningen med ett vaccin man inte vet ett skit om, lockdowns och restrictioner och annat trams för ett jävla virus som inte är ett dugg farligt för 99% av befolkningen. Idioter.
2021-03-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Jag och flera andra påpekade att Astra Zenica vaccin och vaccineringen överhuvudtaget är en enorm risk, att folk vi känner fått läskiga biverkningar etc och nu visar det sig att det är så, men alla jävla pajasar som sitter och knarkar Covid-nyheter varje dag förnekade och vill att alla andra ska vaccinera sig så ni hypokondriska fittor själva slipper göra det.

Jag vill VARNA folk. Människor i min DIREKTA närhet mår MYCKET dåligt efter vaccineringen och har tvingats åka akut till sjukhus. AKTA er.

Hela Covidhystering är ett stort jävla skämt. Vaccinera hela befolkningen med ett vaccin man inte vet ett skit om, lockdowns och restrictioner och annat trams för ett jävla virus som inte är ett dugg farligt för 99% av befolkningen. Idioter.

Så är det. Skrämmande att se hur malten i vissa länder vägrar backa och snart kommer ta till tvångsmedel för att folk ska ta sprutorna.

Gick för skoj skull in på de två norska VG o dagbladet och där spar de inte på krutet för sätta skräck i sitt folk."Experter" och statsminstern har var sina artiklar om hur ofarligt vaccinet är jämfört med att få en släng av Covid.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/R9oglO/erna-solberg-mer-redd-for-corona-enn-for-vaksine

https://www.dagbladet.no/nyheter/smittet-og-vaksinert---ikke-bekymret/73519641
2021-03-13, 20:37
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry

Kan du berätta lite mer detaljer kring det där? Ålder på de du talar om, vilket vaccin har de fått, varför behöver de akut sjukvård osv?
2021-03-13, 20:53
Medlem
En blodpropp är i regel inte livsshotande.
Covid-19 kan i vissa fall vara livsshotande och även dödligt. Do the math.
2021-03-13, 21:03
Medlem
Vill minnas att det var en kvinna i 30-års åldern som dog i AZ studie. Den stoppades ett tag men dödsfallet afärdades. Mer fick man inte veta pga sekretess. Blodpropp? Någon som vet?
2021-03-13, 21:11
Avslutad
Ytterligare 3 personer i norge drabbade av blodproppar/hjärnblödning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in