2021-03-13, 18:29
Medlem
Röstade precis på vem jag vill ska stanna, blev Stephanie! Bryr mig inte så mkt vem av katti o Tess som ryker men Tess är lite roligare under fest!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Bättre att få ut husets egen Tishko Ahmed. Kommer aldrig sätta en blatte framför en svensk, sedan må hon vara hur psykiskt trasig som helst.
Farbror jag håller med men nu sitter ju inte pizzabagaren osäker. Förhoppningsvis nästa vecka och då åker han. Det blir å andra sidan också jobbigt att få höra att han kommer att sparka in hennes skalle. Blir en notis i tidningen.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
För att hon kanske tror att man bara blir sedd när man är i DC. Att det inte finns några andra "kameror" vi kan kolla.

Ja så kanske hon tror. Det är nog ingen som vet vad hon tror, hon är ju så otroligt tråkig att lyssna på 😴
Medlem
fattar inte varför alla vill ha ut Tess. Kasta Emelie istället, dåligt sätt som fan, bitter, negativ och allmänt oskön.. Tillför ju noll till gruppen...! nej ut med henne när hon hänger löst..!
2021-03-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
En dum fråga då från mig: hur vet de vilken kamera som är DC?

Tycker inte det är en dum fråga. Jag TROR att det beror på att

1. kameran rör sig/låter
2. och/eller en lampa blinkar

Nån får gärna bekräfta eller dementera min teori.
2021-03-13, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det vet de inte. Att Pedram visste att de varit i DC var efter att Katti berättade att hon sett de på Törpet.

Ah, tack! Då är jag med.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
fattar inte varför alla vill ha ut Tess. Kasta Emelie istället, dåligt sätt som fan, bitter, negativ och allmänt oskön.. Tillför ju noll till gruppen...! nej ut med henne när hon hänger löst..!
Hur ska du kasta Emelie som sitter säkert tänkte du?
Medlem
Sladderbrallas avatar
Tess är 30 år men mentalt som en 15 åring 😢
2021-03-13, 18:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
I omröstningen på exonph...på insta så ligger Kattis långt efter i vem som ska räddas på
måndag. Tess har över 4000 röster medan Steff har kring 1900 och Katti kring 1300. Vi MÅSTE rösta på katti!!
Det var som fan. Nej, finns ingen anledning att rösta på Katti, det vore grymt om Steffi OCH Tess får vara kvar och mysa en vecka till. De är så gulliga ihop. <3
2021-03-13, 18:32
Medlem
Citat:
Har också funderat på det där. Varför blev hon så excited efter att Peddi sagt att deras moment (när de var i hålet i väggen) var med i DC? Efter det lyckades hon befinna sig i DC typ hela tiden igår.

jag tycker som jag sagt innan att hon reagerade tvärtom att hon inte blev glad över att vara i dc deltagarna kan omäjligt veta vilka kameror som sänder i dc så att hon var i dc hela dagen igår är knappast hennes fel precis som att det inte nardos fel när vi får se henne på dc halva dagarna ibland
2021-03-13, 18:33
Medlem
Citat:
Har också funderat på det där. Varför blev hon så excited efter att Peddi sagt att deras moment (när de var i hålet i väggen) var med i DC? Efter det lyckades hon befinna sig i DC typ hela tiden igår.

För att Katti kollade ju på dom från torpet. Antagligen så stod det DC.
2021-03-13, 18:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var som fan. Nej, finns ingen anledning att rösta på Katti, det vore grymt om Steffi OCH Tess får vara kvar och mysa en vecka till. De är så gulliga ihop. <3
Lugn. På bbpolizei är det tvärtom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in