2021-03-13, 18:02
Medlem
1754s avatar
Fan vad dom klampar när dom går. Dom lär vara jobbiga att ha som grannar.
2021-03-13, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Bara börjat öppna upp?Ska hon kasta av kläderna helt/strippa öppna bordell i BB?Frågorna e många

Ja, jag blev orolig när hon sa att hon inte är färdig med "öppnandet" ännu. Vad är liksom nästa steg efter att låtit diverse människor ligga o slicka henne mellan benen
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bara de inte skaffar barn.

Det är inte omöjligt att de gör. Hon är 30 och har biologiska klockan mot sig.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jag visste detta. Otroligt skönt att Therese äntligen öppnar sig och hennes enormt låga självrespekt och tendens att leka med andras känslor får en förklaring. Jag blev faktiskt lite tårögd av detta för jag tror att hon tycker det är en lättnad att äntligen få öppna upp sig. Önskade att hon gjort detta tidigare och hade jag varit i huset, hade jag fått henne att öppna sig så man förstod detta. Jag har aldrig hatat henne men hennes spel med Pedram har gjort mig fruktansvärt besviken då det sänker hela hennes personlighet. Jag tror inte Therese är så ytlig som jag fått bilden av. Jag är den första att erkänna att jag varit hård mot henne. Men nu förstår jag varför hon har gjort som hon gjort. Detta är en sårad tjej och själ som behöver enormt mycket kärlek, för att komma på rätt köl. Önskar bara någon kunde säga till henne att börja vara ärlig mot sig själv och andra om sina känslor. Jag älskar det att alla är som de är för att det finns en historia bakom. Jag kommer ärligt talat att fundera på att stötta Therese och ge henne en chans till. Du kan bli en fantastisk kvinna Therese, och detta är rätt väg att bli hel. Tänk om alla människor kunde öppna sig såhär så vi började förstå varandra. Nu fick hon min respekt sålänge hon inte fortsätter spela på andras känslor. You go girl, ska fundera så att lägga min röst på henne. Skulle vilja bara krama henne nu, hon om någon behöver värme och kärlek just nu.

Om du ärligt vill hjälpa den tjejen så ser du till att hon kommer ut ASAP och får hjälp. Huset är knappast ett ställe att bygga upp sig själv, det är därför man har hjälp av psykologer för det bryter ner personer. Det finns också en person som är livsfarlig för henne i den situationen hon befinner sig i. Det ser ju alla att han gillar att helt bryta ner henne.
2021-03-13, 18:04
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
verkligen tess har en skadad skäl sen tidigare som hon inte låtit läka

fan hon är så manipulerad av turken
Förstår inte ens hur hon kom in i huset.
Knullade hon sig igenom psyk- och läkarundersökningen?
Hon bör inte vara där när hon mår sådär dåligt, damen är ju helt trasig. Hon går från skratt till gråt och tillbaka under samma ögonblick, läskigt med hjärnspöken.
Medlem
Fy fan hon kan inte ens stå för Emelie-frågan inför de andra!
Medlem
Pussy tess vågar inte avslöja emelie frågan nu ska hon ut ännu mer
Medlem
Anonym396s avatar
Hon ville inte berätta för gruppen om Emiliefrågan. Man vinner nog på att vara ärlig. Hela Sverige tittar ju ändå.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Varning!!!Titta inte i Badrums kameran
2021-03-13, 18:05
Medlem
xrlpyts avatar
Hehe, till Steffi kan hon berätta sin hemliga fråga. Nu kommer tråden flippa igen!
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Varning!!!Titta inte i Badrums kameran

Visste väl att det skulle va vad jag skulle få se.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Bara börjat öppna upp?Ska hon kasta av kläderna helt/strippa öppna bordell i BB?Frågorna e många
Exakt, hon kommer visa mer hud och tror att det ska rädda henne. Pinsamma människa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in