2021-03-13, 17:59
Medlem
icons avatar
Hon känner sig mer trygg och bekväm med de i huset. Det är ju inte besvarat. Märktes när de i rosa rummet idag pratade om festen igår att det tyckte det var allt annat än bekvämt när Therese skulle lapdanca för att få in mer alkohol.
2021-03-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har man plågat sig så här långt vill man vara med till slutet

Haha, ja! Precis så!
2021-03-13, 18:00
Medlem
Men det värsta nu är ju att hon inte pratat skit bakom Emelies rygg

Samt

Att det är Luis fel att hon leker med Pedrams känslor

Hon är HELT.....
2021-03-13, 18:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jag visste detta. Otroligt skönt att Therese äntligen öppnar sig och hennes enormt låga självrespekt och tendens att leka med andras känslor får en förklaring. Jag blev faktiskt lite tårögd av detta för jag tror att hon tycker det är en lättnad att äntligen få öppna upp sig. Önskade att hon gjort detta tidigare och hade jag varit i huset, hade jag fått henne att öppna sig så man förstod detta. Jag har aldrig hatat henne men hennes spel med Pedram har gjort mig fruktansvärt besviken då det sänker hela hennes personlighet. Jag tror inte Therese är så ytlig som jag fått bilden av. Jag är den första att erkänna att jag varit hård mot henne. Men nu förstår jag varför hon har gjort som hon gjort. Detta är en sårad tjej och själ som behöver enormt mycket kärlek, för att komma på rätt köl. Önskar bara någon kunde säga till henne att börja vara ärlig mot sig själv och andra om sina känslor. Jag älskar det att alla är som de är för att det finns en historia bakom. Jag kommer ärligt talat att fundera på att stötta Therese och ge henne en chans till. Du kan bli en fantastisk kvinna Therese, och detta är rätt väg att bli hel. Tänk om alla människor kunde öppna sig såhär så vi började förstå varandra. Nu fick hon min respekt sålänge hon inte fortsätter spela på andras känslor. You go girl, ska fundera så att lägga min röst på henne. Skulle vilja bara krama henne nu, hon om någon behöver värme och kärlek just nu.
make love not war <3
2021-03-13, 18:01
Medlem
Raskaoverisens avatar
Bara börjat öppna upp?Ska hon kasta av kläderna helt/strippa öppna bordell i BB?Frågorna e många
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Det där var riktigt obehagligt.

verkligen tess har en skadad skäl sen tidigare som hon inte låtit läka

fan hon är så manipulerad av turken
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Haha, ja! Precis så!
Det man ville höra var ju hennes kommentar om Pedram men då klipptes det. Undrar om de sparar det till avsnittet eller om det inte visas alls.
Medlem
Jahopp, vad blir det för temafest ikväll tro? Tvångströja och injektioner i skinkan?
Medlem
Den lappen hamnade tillbaka i brevlådan snabbare än vad Therese hinner vifta med fingret. Den ville hon inte ha tillgänglig något mer, första hemliga frågan är otroligt hemlig.

Ska ingen fråga henne?
Medlem
När ska de andra fråga vad hon fick för frågor
2021-03-13, 18:02
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
verkligen tess har en skadad skäl sen tidigare som hon inte låtit läka

fan hon är så manipulerad av turken

De lär ses på utsidan och inleda ett förhållande. Han kommer i så fall att misshandla henne psykiskt. Det kan jag sätta en hundring på.
2021-03-13, 18:02
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
De lär ses på utsidan och inleda ett förhållande. Han kommer i så fall att misshandla henne psykiskt. Det kan jag sätta en hundring på.
Bara de inte skaffar barn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in