2021-03-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Intressant censur hahaha va hände??

Haha ja vafaaan hände där?! 🤣
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Nej det borde du förstå om du läser igenom det jag skrev. Du får läsa om det igen och se om du fattar det.
Man kan ogilla någon utan att vara avundsjuk men här skiner det igenom tydligt att det är av de anledningarna.
Enligt dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Therese har nog glömt att vi ser allt live
Verkar som det. ”Jag har inga problem med Emelie”. Hon fattar väl att vi ser annars hade frågan inte ställts din dumme fan.

Och så hela harangen om Pedram och känslorna... Det kan hon prata på om men att ta det personliga som hon sagt i en bikt, det går inte att prata om.

Så blir det avbrott igen! Kan det vara så att produktionen tvingar Tess att sluta prata för att de själva inte kan hålla sig vakna bakom spakarna när hon maler på?
2021-03-13, 17:57
Medlem
hoppas big brother ber idioten att rappa på detta tar ju hela dagen. men krävs det verkligen en censur för det?
Medlem
Alla andra kameror är igång men inte Thereses, underligt. Nu blir man nyfiken.. censuren är mer underhållande än Therese.
Medlem
esetts avatar
Dom bröt för att det kom en röst. "Detta är Big Brother : Du ljuger"
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Men va fan, Tess du har gjort ditt å du har gjort det jävligt dåligt vad finns det mer att säga?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad sa hon nu för något som orsakade censur? Säkert att hon tycker att han beter sig aggressivt ibland eller liknande.
Det har varit censur hela dagen när deltagarna pratar om det som hända i natt mellan Peddot, Therese och Judith.
Medlem
xrlpyts avatar
Fan vad trist med censur, när det äntligen (antagligen) blev lite juicy stuff.
Medlem
Jag visste detta. Otroligt skönt att Therese äntligen öppnar sig och hennes enormt låga självrespekt och tendens att leka med andras känslor får en förklaring. Jag blev faktiskt lite tårögd av detta för jag tror att hon tycker det är en lättnad att äntligen få öppna upp sig. Önskade att hon gjort detta tidigare och hade jag varit i huset, hade jag fått henne att öppna sig så man förstod detta. Jag har aldrig hatat henne men hennes spel med Pedram har gjort mig fruktansvärt besviken då det sänker hela hennes personlighet. Jag tror inte Therese är så ytlig som jag fått bilden av. Jag är den första att erkänna att jag varit hård mot henne. Men nu förstår jag varför hon har gjort som hon gjort. Detta är en sårad tjej och själ som behöver enormt mycket kärlek, för att komma på rätt köl. Önskar bara någon kunde säga till henne att börja vara ärlig mot sig själv och andra om sina känslor. Jag älskar det att alla är som de är för att det finns en historia bakom. Jag kommer ärligt talat att fundera på att stötta Therese och ge henne en chans till. Du kan bli en fantastisk kvinna Therese, och detta är rätt väg att bli hel. Tänk om alla människor kunde öppna sig såhär så vi började förstå varandra. Nu fick hon min respekt sålänge hon inte fortsätter spela på andras känslor. You go girl, ska fundera så att lägga min röst på henne. Skulle vilja bara krama henne nu, hon om någon behöver värme och kärlek just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Intressant censur hahaha va hände??

Nämnde förmodligen något av det oönskade tafsande och obehagliga incelfasoner man sett från Pedram?
Ajabaja, inte prata illa om produktionens älskling.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fan vad trist med censur, när det äntligen (antagligen) blev lite juicy stuff.
Dom behövde byta film i kameran...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in