Undrar varför Tess familj och släkt vänt henne ryggen? Kan det vara hennes horaktiga beteende som skapat problem hos hela familjen pga våldsamma stalkande pojkvänner? Hon har som bekant haft minst 50st.
Tiden i huset har lärt henne vad? Att få andra att se dåliga ut, ältar, otroligt motsägelsefull, jag anser att hon skaffar sig bara nya problem. varför har inte hennes relationer på utsidan hållit på utsidan?
Vad flyr du ifrån? Vill du inte ändra dig för andras skull?
Hon förstår inte att hennes ageranden ger konsekvenser och jag antar att hon är så här på utsidan också. Hon verkar inte kunna läsa av det sociala samspelet. För att kunna lära sig det så bör Tess börja med sig själv!!
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-13 kl. 17:51.
Hoppas du har fel men förstår varför tankarna går ditåt. Men tror att Therese har mer skyddande faktorer än vad Sanna hade. Vill ha ut Therese snarast för hennes egen skull. Det hon söker finns inte i huset. Tvärtom.
”Jag och Emelie har pratat om det”. Ja ni gjorde det första veckan. Sen dess har du fortsatt snacka otaliga gånger bakom ryggen på henne
”Det är inte bara jag” klassiskt att skylla ifrån sig
Vi ser LIVE men hon verkar inte fatta det när det kommer till hur vi ser henne med Peddot eller när vi ser henne försöka vända gruppen mot Emilie. Therese låtsas vara lika överraskad varje gång hon sitter och får tittarfrågor.
Tror snarare Tess behöver proffessionell hjälp för hitta sig själv och i sin relation till andra. Hon flyr in i BB och börjar provocera en störd snubbe som antagligen på utsidan utan kameror hade tagit nackgrepp för att markera att hon ska visa honom respekt.
NEJ du ska inte vara kvar.. Tess du behöver hjälp att läka och detta är inte det rätta stället.
Fan, du fick till det man inte har kunnat precisera men haft det på tungan.
Tess när hon måste svara på frågor om Emelie inför tittarna: "Jag ogillar inte Emelie"
Tess när hon snackar skit om Emelie i poolrummet med Steph: "Jag gillar henne inte. Så, nu har jag sagt det!"
"Jag ogillar henne inte"
Spola tillbaka till när hon pratade med Steffi för någon dag sedan, då hon sa om Emelie "Jag gillar henne inte, så nu har jag sagt det"
Nu säger hon att hon inte ogillar Emilie. Men hon sa väl det efter grupptävlingen där de staplade ved? Att hon ogillar henne och att hon hatar att hon hade förlorat 3 gånger mot Emilie nu?