2021-03-13, 17:45
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
låter som hon haft det svårt under uppväxten undra om hon tänkt tanken att ge up nån gång

Hon nämner att hon känt sig väldigt ensam och blivit sviken utav familjemedlemmar. Men tror inte hon varit självmordsbenägen.. men man vet inte..
2021-03-13, 17:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Blir illa till mods. Uh. Detta i kombination med hur hon beter sig när hon dricker. Varningsklockorna ringer högt.

fr mig skriker det sanna redsäter dem som vet vet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Första hemliga frågan hahah

"Varför pratar du bakom emelies rygg och varför ogillar du henne?"
Undra vad hon kommer säga när folk frågar om hennes hemliga frågor hahah

Alltså Therese självinsikt = nöll
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Therese verkar vara extremt ensam på utsidan, ändå lite synd om henne..
Hon är rädd för att åka ut för att inte bli ensam igen
Mycket möjligt. Samtidigt är ju alla deltagare (med några få undantag) livrädda för att åka ut, det brukar bli någon slags konstig psykos i BB-huset. Som Pontus sa i torsdags när Katti skulle tävla och alla visste att hon var körd:

- Det känns som du ska dö. Men så är det ju inte, du ska bara gå ut från ett hus. Det är allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Okej, hon förtjänar att vara kvar för att hon jobbat hemifrån . 🤦🏻‍♂️
😅
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Blir illa till mods. Uh. Detta i kombination med hur hon beter sig när hon dricker. Varningsklockorna ringer högt.
Ja blä. Det är nackdelen med att se detta. Man får se personer som uppenbarligen inte borde vara där utan skydda sitt inre bättre än att fläka ut det därinne. Hoppas tv4 är beredd att ge allt stöd hon och andra deltagare behöver efteråt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jo tack psykologen är ett måste efter detta Grodan....
Det mest tragiska är att det vi ser är verkligen det hon är. Lite bisarrt faktiskt.
Medlem
#GodSaveTheQueen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Men alltså fyyyfan
Vi måste ju bara rösta hem tess så att hon kan få åka till psykakuten snarast!

Hon kan ju ta med sin våldsamma arab också. Lägg in dom båda två.
2021-03-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ursäkta..?! Frågan:
"Varför ogillar du Emelie och snackar bakom hennes rygg?" var med men det läste hon inte upp för de andra. Måste man inte det eller har jag missat något? Skulle ju vara bra för Emelie att få höra att de snackar skit om henne.

det var en av hennes hemliga frågor. alla får 2 hemliga frågor som de inte behöver berätta för de andra och se de bara får se när de väl sitter i anexet
Medlem
Offerkofta deluxe. Killar och familj har svikit mig. Stackars jag har flyttat till en ny stad heelt själv utan att ha något nytt jobb.
"Jag vill och behöver vara kvar längre, det här huset kan ge mig så mkt mer. Jag har öppnat upp mig nu. Jag vill visa er mer. Jag tycker det är jätteskönt att bjuda på sig själv, det har gett mig så otroligt mycket. Jag vill inte mista det".

Buhuuuuu.
Hon borde åka hem och gå i terapi.
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ursäkta..?! Frågan:
"Varför ogillar du Emelie och snackar bakom hennes rygg?" var med men det läste hon inte upp för de andra. Måste man inte det eller har jag missat något? Skulle ju vara bra för Emelie att få höra att de snackar skit om henne.

Det är en av dom hemliga frågorna. Dom får hon inte veta i förväg utan först när hon är på plats i annexet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in