Citat:
Ursprungligen postat av
Airoi
De har digitala spår från fredagen 11:17 på vad jag antar vara hans dator, han hade sökt på nån omelett. Ingen vet när han begav sig ut. Spekaulationer om att han begav sig ut på fredagen istället grundas på att han inte lämnat några digitala spår efter det. Jag tycker inte heller man ska försöka bedömma en persons metala tillstånd ifrån en bild från en övervakningskamera.
Håller fullständigt med! Vissa har skrivit att Deniz aldrig log med öppen mun och då var han såklart deprimerad. Men på foton som lagts upp så ler hans bror också med stängd mun.
Jag själv ler alltid med stängd mun och jag är inte deprimerad. Jag har också nedåtgående mungipor så de flesta som inte har lärt känna mig tror alltid att jag är ledsen för jag ser ju ledsen ut! När jag går och handlar så lägger jag inte på ett leende på läpparna utan ser ut som jag brukar göra helt enkelt.
Folk tror sig veta att Deniz var deprimerad utifrån bilder. Tycker att det är bättre att överlåta såna uttalanden ifrån de som faktiskt kände Deniz. Sen är det klart att personer som mår dåligt inte berättar det för alla men det finns oftast någon el några i ens omgivning som vet. Om inte familjen, så iallafall någon el några vänner.