2021-03-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Precis. Undrar vad hennes syster tycker om Pedram. Om hon ens följer det så noga.

fråga på hennes instagram vettja
2021-03-13, 13:33
Medlem
SphincterAnis avatar
Pedram påminner lite om Bojan Djordjic i studion när han diskuterar lite halvintensivt.
2021-03-13, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Grejen med det som hände med Pedram och Therese i natt är inte att han höll om henne trots att hon sa nej - för det är ingen JÄTTEbig deal. MEN det är hela symboliken och kontentan av det som hände som är problemet. Att hon avfärdade honom flera gånger men han fortsatte pusha gränsen.

Han bad henne krama henne, hon sa nej. Han började lägga armarna om henne, hon tog bort hans armar. Han försökte prata med henne, hon sa "nej Pedram jag sover". Han började smeka henne på armarna osv, hon sa nej. Att TROTS DETTA lägga sig så nära att han flåsar henne i nacken, trycka sin kropp mot henne, lägga sin arm runt henne NÄR HON SOVER är över gränsen för vad som är okej och visar att han inte har känslan för när det är dags att backa. Och det kan bli riktigt farligt och är jävligt problematiskt.

Han älskar att ha kontrollen, han BEHÖVER kontrollen. Det är därför han hela tiden ser till att vara i Therese mind, även om hon så är irriterad eller arg på honom. Som jag skrev i natt: hon ska veta att han finns. Män som försöker kontrollera ska man verkligen inte ta lätt på.

Aja. Kände behovet att yttttra mig om detta igen för att jag såg att folk försökte förminska det som hände och påstod att vi överdrev. Det gjorde vi inte. Han gick över gränsen. Punkt. Förstår man inte det ska man antagligen rannsaka sig själv och sina egna värderingar.

Tack o hej.

Tack för att du förklarade. Jag stängde av efter att dom gick in i sovrummet och la sig efter att ha kacklat i köket så såg inte det där.
Medlem
nej folk gillar inte therese pedram

nu försöker han vända leker med känslorna situatonen mot therese igen
Medlem
Mouchinos avatar
Eller?
Medlem
Man hör Judiths jävla röst vars hon än befinner sig i huset. Hon får mig att vilja sluta kolla. Bara kryper i kroppen när jag ser och hör henne.
JUDDAN IN DA HOOOOUSE
-håll käften för helvete. Tack.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Både OT och OnT i våra texter stavas rädsla för att få rasiststämpel och att vara diskriminerande gentemot minoriteter. Inte undra på att missnöjespartier växer sig större och större, precis som vi sett i Österrike, Ungern, Grekland, Danmark och Sverige främst. Folk har fått nog. Dröjer kanske 100 år, men som utvecklingen ser ut kommer Europa vara det nya Afrika. Kanske rättvist ändå, med tanke på alla kolonialmakter som satte klorna i afrikanska länder för länge sedan. Sen att man får lida för sina europeiska förfäders synder är en annan femma.

OnT: hade Tess sagt ifrån på morgonen hade Peddo rykt. Nu gjorde hon inte det, vilket innebär det som vi alla vet vid det här laget; Tess gillar att leva farligt och involvera sig i dynamiskt destruktiva relationer. Toxic!

Det finns också intressanta böcker och historia att läsa att kolonialmakterna även tog med sig kunskap inom medicin, forskning, byggde infrastruktur, och städer. Att araberna förslavade över 20 miljoner svarta och steriliserde männen för att inte kunna föröka sig skrivs det naturligtvis inget om. Svarta kvinnor som ändå fick barn med sin herre dödades direkt. 20 miljoner. Jämför det siffran som förslavades av vita. Där kunde de svarta få barn och familj. Se bara skillnaden mellan arabländer och väst världen. I arabländerna förekommer inga historiska svarta familjer sedan slavhandeln. Däremot finns de både i Nord- och Sydamerika. De enda svarta som förekommer i arabvärlden är dagens slavar. Det finns mer att diskutera men kanske inte i tråden.

Sorry för off topic.

Jag gillar inte Tess på några plan. Hade hon varit Arab hade alla rykt.
2021-03-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fortfarande: psykisk kontroll och makt.

Ska du argumentera emot mig kan du i alla fall försöka förstå kontentan av det jag skriver och inte bara använda dig av whataboutism.

men i detta fall är ju det relevant som fan för du kan ju inte vara så blind att du inte ser att therese utövar exakt samma makt och kontroll över honom i vissa stunder?? En osund relation absolut, men det är fortfarande mellan två vuxna människor.
2021-03-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
frågan är om hon ens vet om det vi fick ju inte höra hela samtalet och vilken situation dem diskuterade

Om hon vet om det? Såg du ens inatt? Hon var ju för helvete vaken! Klart hon var fullt medveten om vad som pågick. Så som hon höll på med han fram tills han la armen runt henne två gånger så är jag fan förvånad att han inte gjorde det fler gånger. Hon bad om det. Sen surade hon ihop för att hon fick höra att Pedram och Tanja kanske hade ihop det, och då började hon med sitt patetiska beteende.

De är som katt och råtta de där två. Det är inte mer synd om någon av dem.
2021-03-13, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Så du tror att det har noll påverkan över huvud taget att någon med 181k följare uppmanar att rösta på någon?

Nej det sa jag inte, men tror bara det påverkar marginellt. Varför följer man realitykändisar på insta? Jo för att följa drama. Inte för att engagera sig i en röstningskampanj i ett annat program man kanske inte ens följer.
2021-03-13, 13:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fråga på hennes instagram vettja
Haha, nja jag hänger inte på IG. Så intresserad är jag inte. Räcker läsa och skriva här. Infon kanske kommer hit så småningom från någon som följer Elin Skog.
2021-03-13, 13:37
Medlem
herregud vilket cringe peptalk av pedram han är verkligen sämst

roligt han försöker få det som att tess ska ha dåligt samvete för att åka ut så han blir ledsen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in