2021-03-13, 13:16
Medlem
SphincterAnis avatar
Therese har hamnat i det största dramat i huset.
Tror ni hon vet om det? Tror det hade gjort henne överlycklig, då hon tror att hon inte gör tillräckligt för kamerorna.
2021-03-13, 13:17
Medlem
Adrian borde inte ha valt de 2, han borde ha valt Pedram och Emelie tycker så synd om Nardos
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alla andra kameror är på förutom S1
Men va fan?! Vill BB ha tittare eller inte? En del av idén är väl att tittarna skall kunna ta del av sådant här? Inte bara att man skall kunna se uthängande pungar och pattar.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Kollar sovrum 2 nu. Inte ett ord sägs mellan tess och peddot. Sedan stångs sändningen av när han börjar röra sig o det verkar som de ska börja snacka. Vafaan!
Vi vill höra ju!
BB skyddar Peddot efter hans dåliga beteende i natt. Nu när de censurerar hela dagen så måste de gå ut på sociala medier och kommentera Peddots vidriga beteende. Tycker jag iallafall.
2021-03-13, 13:18
Medlem
SphincterAnis avatar
Att vi inte får se ett eventuellt snack om gårdagen mellan T och P är ett stort hån mot alla oss som följde händelserna i natt och bara har väntat på att få höra dem tala ut idag.

Jävla smuts produktion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Grejen med det som hände med Pedram och Therese i natt är inte att han höll om henne trots att hon sa nej - för det är ingen JÄTTEbig deal. MEN det är hela symboliken och kontentan av det som hände som är problemet. Att hon avfärdade honom flera gånger men han fortsatte pusha gränsen.

Han bad henne krama henne, hon sa nej. Han började lägga armarna om henne, hon tog bort hans armar. Han försökte prata med henne, hon sa "nej Pedram jag sover". Han började smeka henne på armarna osv, hon sa nej. Att TROTS DETTA lägga sig så nära att han flåsar henne i nacken, trycka sin kropp mot henne, lägga sin arm runt henne NÄR HON SOVER är över gränsen för vad som är okej och visar att han inte har känslan för när det är dags att backa. Och det kan bli riktigt farligt och är jävligt problematiskt.

Han älskar att ha kontrollen, han BEHÖVER kontrollen. Det är därför han hela tiden ser till att vara i Therese mind, även om hon så är irriterad eller arg på honom. Som jag skrev i natt: hon ska veta att han finns. Män som försöker kontrollera ska man verkligen inte ta lätt på.

Aja. Kände behovet att yttttra mig om detta igen för att jag såg att folk försökte förminska det som hände och påstod att vi överdrev. Det gjorde vi inte. Han gick över gränsen. Punkt. Förstår man inte det ska man antagligen rannsaka sig själv och sina egna värderingar.

Tack o hej.

Så då hoppas jag att du tyckte det som Judith gjorde med att dra ner Emelies kjol och ta på Tanja var lika illa? Jag hoppas du bedrev samma häxjakt då.
För om det ena är ett övergrepp så är fan det andra det med, och ja jag är tjej, jag har varit med om tafsande och klängiga killar, men jag har också sett tjejer varit tafsande o klängiga.

Vill man skrika om jämställdhet o kvinnors rätt så ska vi ha samma skyldigheter också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Jaha, Tanja immun alltså. Dags att rösta kvar Steph då... Kommer dock bli svårt Kattis har klarat alla utröstningar hittills och Tess har sin systers fans som röstar på henne... Heja Steph!

Kan folk sluta hetsa om Tess syrras följare hit och dit? Jag ex. känner Woodie sen långt innan EOTB, följer henne men kommer inte rösta kvar Tess för det. Är en konstig grej att tro att människor röstar bara för att någon man följer uppmanar till det.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
För att BB skyddar Peddo
Medlem
Citat:

Jag menar S1. Lär mig aldrig vilket som är vilket 🤣
2021-03-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Therese har hamnat i det största dramat i huset.
Tror ni hon vet om det? Tror det hade gjort henne överlycklig, då hon tror att hon inte gör tillräckligt för kamerorna.

alltså seriöst vi vet att du hatar tess jag gillar inte henne heller men kan du inte just i denna situationen försöka se nyktert på det tänk om pedram faktikt gjort något och hon inte vet om det

tycker du hon trots det förtjänar det och att hon blir överlycklig för att det pratas om det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
BB skyddar Peddot efter hans dåliga beteende i natt. Nu när de censurerar hela dagen så måste de gå ut på sociala medier och kommentera Peddots vidriga beteende. Tycker jag iallafall.

Verkligen!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Okej, avbrott i s1 där Pedram och Tess är
De visade inte samtalet mellan Judith och Pedram i gymmet. De censurerade när Stephanie pratade om Peddot och hela situationen i det turkosa sovrummet i morse. De visade inte heller samtalet igår natt samtalet mellan Stephanie och Pedram utanför sovrummet. De censurerar nu i det turkosa sovrummet när Pedram och Therese samtalar.

Produktionen kan inte hålla på så här hela dagen och måste fan kommentera det som hände!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in