2021-03-13, 13:09
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
"Förschtååruu??!"
😂🤣😂 De enda både Joel och Nardos uttryckt är att hon vill bli som Oprah och han vill bli ”känd” en kultur av jag vill bli rik utan att anstränga mig.
2021-03-13, 13:11
Medlem
Någon som vet vad som sägs på Facebook och instagram om att Pedram tog på en sovande kvinna efter hon sagt nej? Är PK tanterna emot detta eller får han ett pass då han är utländsk och haft det så jobbigt i sitt liv så vi måste förstå?
2021-03-13, 13:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Min nyfikenhet tog överhand snokat på nätet som en stalker efter Nardos, så pinsam jag är men BB får mig att tappa besinningen.

9 juli 2013 skrev oskulden på FB: ”Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne!
Och få aldrig en kille att bli kåt om du inte tänker göra något åt det!”
Medlem
Kollar sovrum 2 nu. Inte ett ord sägs mellan tess och peddot. Sedan stångs sändningen av när han börjar röra sig o det verkar som de ska börja snacka. Vafaan!
Vi vill höra ju!
Medlem
Mouchinos avatar
Okej, avbrott i s1 där Pedram och Tess är
2021-03-13, 13:13
Medlem
codemeds avatar
Jasså, Mellanöstern-Peddo har tafsat på en sovande kvinna. Imagine my shock
2021-03-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Någon som vet vad som sägs på Facebook och instagram om att Pedram tog på en sovande kvinna efter hon sagt nej? Är PK tanterna emot detta eller får han ett pass då han är utländsk och haft det så jobbigt i sitt liv så vi måste förstå?

inte en ända pk tant föutom en har yttrat sig och enligt henne så var therese en hora som borde sära på benen och sluta leka med pedram
2021-03-13, 13:14
Medlem
vilka jävla horor dem är big brother sluta censurera förfan dem gör allt för att dölja det
2021-03-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Grejen med det som hände med Pedram och Therese i natt är inte att han höll om henne trots att hon sa nej - för det är ingen JÄTTEbig deal. MEN det är hela symboliken och kontentan av det som hände som är problemet. Att hon avfärdade honom flera gånger men han fortsatte pusha gränsen.

Han bad henne krama henne, hon sa nej. Han började lägga armarna om henne, hon tog bort hans armar. Han försökte prata med henne, hon sa "nej Pedram jag sover". Han började smeka henne på armarna osv, hon sa nej. Att TROTS DETTA lägga sig så nära att han flåsar henne i nacken, trycka sin kropp mot henne, lägga sin arm runt henne NÄR HON SOVER är över gränsen för vad som är okej och visar att han inte har känslan för när det är dags att backa. Och det kan bli riktigt farligt och är jävligt problematiskt.

Han älskar att ha kontrollen, han BEHÖVER kontrollen. Det är därför han hela tiden ser till att vara i Therese mind, även om hon så är irriterad eller arg på honom. Som jag skrev i natt: hon ska veta att han finns. Män som försöker kontrollera ska man verkligen inte ta lätt på.

Aja. Kände behovet att yttttra mig om detta igen för att jag såg att folk försökte förminska det som hände och påstod att vi överdrev. Det gjorde vi inte. Han gick över gränsen. Punkt. Förstår man inte det ska man antagligen rannsaka sig själv och sina egna värderingar.

Tack o hej.

Exakt så!

Varför får vi inte se snacket i sovrum 2 nu mellan dem?! Tillfälligt avbrott fortfarande 😡
2021-03-13, 13:16
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Exakt så!

Varför får vi inte se snacket i sovrum 2 nu mellan dem?! Tillfälligt avbrott fortfarande 😡

Alla andra kameror är på förutom S1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Jaha, Tanja immun alltså. Dags att rösta kvar Steph då... Kommer dock bli svårt Kattis har klarat alla utröstningar hittills och Tess har sin systers fans som röstar på henne... Heja Steph!

Ja Steph har mkt kvar att visa tror jag, och helst utan Tess😬
Nu räddar vi Steph på måndag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Kollar sovrum 2 nu. Inte ett ord sägs mellan tess och peddot. Sedan stångs sändningen av när han börjar röra sig o det verkar som de ska börja snacka. Vafaan!
Vi vill höra ju!

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Okej, avbrott i s1 där Pedram och Tess är
Tyder på att produktionen snackat med honom och att han nu stämmer av med henne om det hela. Sådant visas aldrig då ”det är förbjudet att tala om produktionen”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in