2021-03-13, 12:58
Medlem
xrlpyts avatar
Pedrams flin är så jäkla cringe. "Du har mycket i huvudet, klart jag hjälper.."
2021-03-13, 12:59
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är ju så i den unkna kulturen att jobba så lite som möjligt och vänta på bistånd. Vi får väl se hur motvilligt de kommer att göra det eller till slut behöva hjälp. Naturligtvis kommer antagligen BB upp med någon sorts omröstning.

Ganska vanligt att iaf kvinnan ska vara hemmafru och att mannen ska sköta försörjning, när man generaliserar kring folk från vissa afrikanska länder. Sen när mannen inte vill jobba så blir de lyxflyktingar i Sverige, för här kan man trixa med myndigheterna utan att få hem tre herrar med kalashnikov och morr i blicken.

OnT: blev Peddo varnad?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Och då röstar vi på att de måste göra klart allt Bortskämda barnungar som beter sig som de inte visste vad bb innebär. Dom skriver ju på kontrakt att dom går med på allt bb utsätter dom för. Slavarbete skriker den afrikanska drottningen som tydligen är så rik att hon är ekonomiskt oberoende

Yep. Kroppsarbete är för svensken. De skriver säkert på ett kontrakt men det gäller inte dom i slutändan.
Det är bara att knyta handen i fickan ta ett djupt andetag och gå därifrån.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Till alla som inte såg nattens händelse så ska ni veta att överdrifterna härinne inte kan beskrivas med ord.

P och T tjafsade, T var pissur för att hon började tro att han hellre vill vara med Tanja, de lägger sig utan att ha rett ut det, P vill hålla om henne, T tar bort hans hand, efter en stund börjar P skeda henne med kroppen tätt intill och handen över henne, T tar bara bort hans hand på att agressivt sätt (för att visa att hon är sur) MEN hon varken säger till honom att flytta (kropp mot kropp) eller att han ska sluta.
Hon vill bara visa honom att hon är sur och vägrar förlåta honom när han vill tala ut eller ge henne en kram.
Efter en längre stund börjar han skeda med henne igen. Och då är det oklart om hon sover eller inte. Han får ingen reaktion på fem minuter så han vänder sig bort och sover själv.
INGA bevis på något övrigt tafsande eller annat.

+ 1 Detta är sanningen så sluta sprid massa töntiga rykten, det blir dagisnivå på det hela, jävla visklek trots att ni inte ens har koll på vad de olika begreppen betyder.
2021-03-13, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Fyfan vad jag tycker synd om de arbetsgivare som anställer Joel och Nardos 😂😂

"Lyssna jag sökte jobbet att ta hand om barn, inte torka deras bajs och snor"
2021-03-13, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

"Förschtååruu??!"
2021-03-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Jag klarar inte mer! 😂
2021-03-13, 13:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ganska vanligt att iaf kvinnan ska vara hemmafru och att mannen ska sköta försörjning, när man generaliserar kring folk från vissa afrikanska länder. Sen när mannen inte vill jobba så blir de lyxflyktingar i Sverige, för här kan man trixa med myndigheterna utan att få hem tre herrar med kalashnikov och morr i blicken.

OnT: blev Peddo varnad?

Helt riktigt. Vi måste ta av oss mössan och buga för det nya herrefolket. Man behöver inte ens längre kunna svenska. Alla bidrag som man får är redan översatta till femton icke europeiska språk. Annars får man kostnadsfritt en tolk som förklarar allt grundligt eftersom majoriteten är dessutom analfabeter från många länder.

OnT. Varför skulle han bli varnad, offret var ju ingen Arab, Afrikan eller Jude.
2021-03-13, 13:05
Medlem
DjPuttes avatar
men vad fan på med locket först innan man drar ut tunnan less på hur dem håller på just nu, Okunskapen är stor sedan vad fan skit ska lukta skit det är inte ngn jäkla parfym precis!
Medlem
Stackars Nardos hon är säkert allergisk mot att tömma dass
Medlem
Grejen med det som hände med Pedram och Therese i natt är inte att han höll om henne trots att hon sa nej - för det är ingen JÄTTEbig deal. MEN det är hela symboliken och kontentan av det som hände som är problemet. Att hon avfärdade honom flera gånger men han fortsatte pusha gränsen.

Han bad henne krama henne, hon sa nej. Han började lägga armarna om henne, hon tog bort hans armar. Han försökte prata med henne, hon sa "nej Pedram jag sover". Han började smeka henne på armarna osv, hon sa nej. Att TROTS DETTA lägga sig så nära att han flåsar henne i nacken, trycka sin kropp mot henne, lägga sin arm runt henne NÄR HON SOVER är över gränsen för vad som är okej och visar att han inte har känslan för när det är dags att backa. Och det kan bli riktigt farligt och är jävligt problematiskt.

Han älskar att ha kontrollen, han BEHÖVER kontrollen. Det är därför han hela tiden ser till att vara i Therese mind, även om hon så är irriterad eller arg på honom. Som jag skrev i natt: hon ska veta att han finns. Män som försöker kontrollera ska man verkligen inte ta lätt på.

Aja. Kände behovet att yttttra mig om detta igen för att jag såg att folk försökte förminska det som hände och påstod att vi överdrev. Det gjorde vi inte. Han gick över gränsen. Punkt. Förstår man inte det ska man antagligen rannsaka sig själv och sina egna värderingar.

Tack o hej.
2021-03-13, 13:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Grejen med det som hände med Pedram och Therese i natt är inte att han höll om henne trots att hon sa nej - för det är ingen JÄTTEbig deal. MEN det är hela symboliken och kontentan av det som hände som är problemet. Att hon avfärdade honom flera gånger men han fortsatte pusha gränsen.

Han bad henne krama henne, hon sa nej. Han började lägga armarna om henne, hon tog bort hans armar. Han försökte prata med henne, hon sa "nej Pedram jag sover". Han började smeka henne på armarna osv, hon sa nej. Att TROTS DETTA lägga sig så nära att han flåsar henne i nacken, trycka sin kropp mot henne, lägga sin arm runt henne NÄR HON SOVER är över gränsen för vad som är okej och visar att han inte har känslan för när det är dags att backa. Och det kan bli riktigt farligt och är jävligt problematiskt.

Han älskar att ha kontrollen, han BEHÖVER kontrollen. Det är därför han hela tiden ser till att vara i Therese mind, även om hon så är irriterad eller arg på honom. Som jag skrev i natt: hon ska veta att han finns. Män som försöker kontrollera ska man verkligen inte ta lätt på.

Aja. Kände behovet att yttttra mig om detta igen för att jag såg att folk försökte förminska det som hände och påstod att vi överdrev. Det gjorde vi inte. Han gick över gränsen. Punkt. Förstår man inte det ska man antagligen rannsaka sig själv och sina egna värderingar.

Tack o hej.

Tack moder.
Nu är det ju en svensk tjej så det räknas inte.
Hade en arabflicka legat där hade hela huset stängts ner. Som med juden förra året.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in