2021-03-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tänk om nardos och Joel lagt all tid de gnällt på att faktiskt städa så hade dom ju snart varit klara. Detta är så oerhört töntigt beteende av dom, städa bara och var tysta!

Fan jag skrattar ihjäl mig. Älskar när Nardos är bakis och ploppar ut som om hon kom från en helt annan dimension helt plötsligt.
2021-03-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nardos har försörjt sig och har varit ekonomiskt oberoende sen hon var 16 och flyttade ut när hon var 17 och har nu bott själv i en 2:a som hon ÄGER i snart 4 år nu, hon har inte haft kontakt med morsan på flera år och hennes far har gått bort för länge sen så hon har fått klara sig alldeles själv så kom inte med såna äckliga påståenden om ni inte vet till hennes bakgrund. Sluta klanka ner på henne

Skitsnack. Visst kan hon kanske klara sig självt ekonomiskt och boende. Hon är helt oförmögen till initiativtagande. Alltid ifrågasättande och litar på att andra avslutar det hon påbörjat. Hon pratar jääävligt ofta om att brösta det förstår du! Men är helt jävla oförmögen till att kavla upp ärmarna och borsta av sig.

Om jag varit där hade allting förmodligen redan varit klart. Vad hade Nardos tillfört? Ingen orkar utmana och ta en diskusion med henne heller pga allt jävla liv som kommer fram. Fan precis som att jobba med morsan.
2021-03-13, 12:39
Medlem
lillaflippens avatar
Det värsta är att snart säger väl BB att dom inte behöver städa och deras töntiga gnäll har lönat sig.

Hoppas att dom inte får nån fest förrän dom är klara så att resten av huset blir trötta på deras gnäll och att dom inte städar.
2021-03-13, 12:40
Medlem
Det är väl bara ställa in temafesten ikväll om de inte städar upp. Som sagt hade de inte gnällt så jäkla mycket hade de varit klara nu.
2021-03-13, 12:42
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är faktiskt helt sinnessjukt. Hur har hon klarat sig i livet? Eller har hon skrikit rasist så fort någon sagt till henne i skolan? Hon har ju hävdat att hon jobbat massor, tror att det var på Waynes Coffehouse eller vad fan det heter.

Mycket märkligt att om man är allergisk mot hö väljer att lägga sig i just hö.
Eller väljer grenen ”leta nål i en höstack”...
2021-03-13, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hur försörjer hon sig? Inte hört henne nämna sitt arbete en endaste gång, SÄPO, FBI, CIA, NASA eller något annat jättehemligt?
Jag tror att hon utövar världens äldsta yrke. Eller nej jag tror inte det utan jag är helt säker på att hon är prostituerad.
2021-03-13, 12:44
Medlem
kermiths avatar
Det är ju så i den unkna kulturen att jobba så lite som möjligt och vänta på bistånd. Vi får väl se hur motvilligt de kommer att göra det eller till slut behöva hjälp. Naturligtvis kommer antagligen BB upp med någon sorts omröstning.
2021-03-13, 12:45
Medlem
SphincterAnis avatar
Therese har djupa problem.
2021-03-13, 12:46
Medlem
Sir_Ks avatar
Jaha, Tanja immun alltså. Dags att rösta kvar Steph då... Kommer dock bli svårt Kattis har klarat alla utröstningar hittills och Tess har sin systers fans som röstar på henne... Heja Steph!
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Therese har djupa problem.

Det kommer du på nu
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Bidrag delux.
Tillägg till diskussionen om Nardos och att vara ekonomiskt oberoende det betyder att du är så rik att du inte behöver arbeta även om de flesta ekonomiskt oberoende arbetar.
2021-03-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tror att hon utövar världens äldsta yrke. Eller nej jag tror inte det utan jag är helt säker på att hon är prostituerad.

Mina tankar flög iväg dit ochså! Men tyvär har jag känslan av att hon inte duger till det heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in