Citat:
Ursprungligen postat av
TheLucky
Fast Hillary förstår inte vilka krafter det handlar om. Är man född i kungahuset så förföljer det en livet ut. Tv-serien The Crown visar i varje avsnitt att arvet kan vara en förbannelse som tvingar medlemmarna att sköta sina roller. Detta för att man företräder folket och huvuduppgiften är att vara en enande kraft.
Den som då ingår äktenskap med en ur kungahuset ska av tradition och regler vara ett slags bihang och detta är något som man omöjligen kan bryta. Nästa gång Harry och Meghan ska åka till England kommer de att mötas av protester och burop. Framför allt är det Meghan som blir föremål för vreden. Här kan media inte längre skydda henne. Kungahuset gör som de alltid gör, det vill säga sluter sig. Detta leder till spekulationer i pressen, vilket i sådana här fall aldrig är till nackdel för kungahuset. Åker Harry och Meghan till USA igen och gråter ut i media så förstärks vreden bara än mer.
Allt är polariserat i U.S.A. och handlar om Black Lives Matter, där det är en dödssynd att påtala att alla liv räknas, eller att ha en annan åsikt.
Men amerikaner likt alla andra tröttnar. Det var desperat av Medan och Harry, att låta sig köpas av Oprah. Jag trodde först att jag hörde fel, när Harry sa att pappa svarade inte i telefon., och att han var tvungen när pengarna till säkerhet började ta slut.
Nyhetens behag och skandalvärdet kommer (hoppas jag) ta slut. De är inte lika klipska som mamma Kardashian. Nu kommer också Megans familj, WT delen av hennes påbrå, också vilja bli miljonärer på en story folk inte kommer gilla, om hur Megan dumpar sin hjärtsjuka pappa och systern som sitter i en rullstol.
Folk i England var i rojalistisk yra när Harry hade träffat Megan. Nu har det vänt. Det är som en beskrivning om hur en psykopat duperar ett helt folk och sedan avslöjas. Folk är förbannade på Megan, men främst för att de blev lurade.