2021-03-13, 12:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Ska vara ärlig Frosken (groda på norska), var helt säker på det också när jag vaknade... Men där är han likt fan, skuttandes runt med sin röda pyjamas.
Tror ALDRIG han kommer få konsekvenser heller dessvärre.. Såg programmet häromdagen när hon programledaren sa hur hon ÄLSKADE Pedrams existens (hon tyckte tydligen klippet med han och komjölkningen var millenniumets humorklipp..).
Jag kräktes kapris inombords...

Frosken, ett härligt namn
Det du och Polle också skriver just nu är tyvärr sant. Hade hon varit jude hade han fått lämna direkt. Att judar äger och sitter i styrelsen i dessa mediabolag är väl inte okänt. Däremot står de för en woke kultur som inte gäller dom själva. Naturligtvis skall alla med en förvrängd syn på vårt sätt att leva i Sverige och svenskt fritt få förstöras. Det ser man inte bara i BB utan generellt i samhället. Det ser man även i kommentarerna. Främmande och homosexuella får en carte blanche är ett resultat. Naturligtvis så förstärks det i huset då vi ser allt live dygnet runt.
2021-03-13, 12:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
HAHAHA Joel la den. Tönt-Nardos.
"Never underestimate the power of women, var är din power nu?" hahahaha
2021-03-13, 12:07
Medlem
RegnochSols avatar
Joel pekade på Nardos t-shorts där det står ”Never underestimate the power of women”. Joel sa något i stil med: Ska du visa ”the power of women” nu (med jorden) eller när vi tömmer dasset? Tycker Joel växer för var dag.
2021-03-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon är ju allergisk när det passar henne.

Klart! lite som "Jag har stukat foten"

Lilla prinsessan!
2021-03-13, 12:08
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Så spännande! Hörde du vad han öppnade upp sig om?
Jag har också tänkt som du att ingen ställer följdfrågor tillbaka så nu när han äntligen öppnat upp sig så vill man ju veta vad det är.
Han berättade att han arbetar med larm (igen) så vi aet vi allt om honom 🤣
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Tycker att Pedo ska hålla sin äckliga iranska käft stängd. Horungen skulle själv börja grina om han var i deras situation.
Är helt på din sida nu Islam.
Medlem
Sa hon precis, "Jag är allergisk mot maskar." !?
Hon är en förolämpning mot landets alla allergiker.
2021-03-13, 12:09
Medlem
Vad händer? Varför snackar folk drama kring Pedram och Tess?

Det sista jag såg när de la sig för sista gången var att Tess hade vunnit. Pedram såg ut som en jävla tönt och tess var asnöjd för att han bönade och bad. Hon hade ju siktet på det redan kl 21.00. (eller egentligen när hon visste att hon skulle hänga löst)

Är rapesnacket der nya narrativet för att stackars Tess ska få stanna kvar? Suck!
2021-03-13, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Joel pekade på Nardos t-shorts där det står ”Never underestimate the power of women”. Joel sa något i stil med: Ska du visa ”the power of women” nu (med jorden) eller när vi tömmer dasset? Tycker Joel växer för var dag.

Han är ingen simp
2021-03-13, 12:10
Medlem
Blir Ponne mer pinnig för var dag som går eller är det bara jag? Hur kan han ens stå på benen???
2021-03-13, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Så spännande! Hörde du vad han öppnade upp sig om?
Jag har också tänkt som du att ingen ställer följdfrågor tillbaka så nu när han äntligen öppnat upp sig så vill man ju veta vad det är.

Minns tyvärr inte exakt men det var inget dramatiskt utan mer om sitt vardagsliv, jobb, huruvida han trivs på jobbet och allmänt om sin vardag och att han vill ha familj och barn osv. Det är ett litet steg för oss andra men ett stort steg för ÄnglaAnsiktet.
2021-03-13, 12:11
Medlem
Hahaha!
Har tittarna fått rösta fram Joel och Nardos eller hur kommer det sig att just dem blev piga och dräng? 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in