Citat:
Ursprungligen postat av
fummelpummel
Självfallet. Invandrare våldtar.
Kvinnan har heller ingen ekonomisk, politisk eller karriärmässig vinning på att anklaga en invandrare för våldtäkt om så inte har skett.
Förstår du hur skillnaden är relevant här? Jag förstår att du vill sopa av invandrarna lite välförtjänt smuts. Men den gubben går inte.
Nej, jag vill sopa av er smågrabbar med lite välförtjänt hån. Ni har väl alla mammor, en mormor/farmor, kanske systrar, fastrar och mostrar och förmödrar. Svenska kvinnor har genom århundranden blivit våldtagna av "starke män" men inte kommit åt dem. Då handlade inte om någon vinning utan om rättvisa som de aldrig fick.
I nutid kan folk som Kapten Klänning, Arnault och Lambertz lyckas bli anmälda, gripna och framför allt trodda. Ja, utom av Flashbackspödeln såklart.
Alla de där gubbarna plus många flera som sitter på sina höga hästar har genom åren klarat sig då våldtäkten stått ord mot ord, eller med ett resonemang att unga kvinnor vill ligga med gamla gubbar för att "komma sig upp" eller få ett skadestånd. Är du så artonhundratalig så du tror på det själv?
Lambertz har kallat sig för en extrapappa till kvinnan som är tjugoett år (han själv nästan sjuttio) och som blir våldtagen i sömnen, men karln själv menar att det var ömsesidigt sex.
Jo, hej du! Det skulle vara som om någon femtonårig flicka skulle vilja ligga med mig.