2021-03-13, 10:40
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Big brother har ju kameror och mickar på dygnet runt för att vi ska kunna SE OCH HÖRA ALLT. Det är ju det programmet ska gå ut på. Jag är så trött och förbannad på att produktionen vill censurera vissa av de mest spännande sakerna.
Hur svårt ska det vara att rikta directors cut på pedram och Judith?
Igår fick vi inte höra vad Stephanie och Pedram pratade om heller....
Det här handlar om Peddots sliskiga beteende. BB vill inte ha fler artiklar från Aftonbladet samt att de vill att den persiska våldtäktsmannen ska ha en chans att vinna. Varför tror du de inte har kameror som tittarna inte kan se 24/7 som i hallen/gymmet och jaccuzin? För att vi inte ska höra när de bråkar om sådana här känsliga grejer.
2021-03-13, 10:41
Avslutad
Temafest ikväll. Temafest är dom bästa festerna för dom börjar alltid mycket tidigare på kvällen.

Det kommer spåra ikväll. Kom ihåg vart ni hörde de först. Då syftar jag främst på triangeldramat
Medlem
censur i sovrum 1 nu, jävla idioter i produktionen filma fucking pedram o judith nu
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Nej det var inte det jag frågade, vad tycker du om att Tess cockteasar honom till månen och tillbaka som du själv uttrycker det?

Samt om "sjukligt besatt" betyder kåt?

Jag tycker att det är jäkligt omoget beteende av henne. Hon älskar att få uppmärksamhet och det borde man väl ha vuxit ifrån när man är 30+ kan jag tycka. Men fortfarande har han ingen rätt att ta sig friheter. Han är säkert kåt också, i kombination med att han är sjukligt besatt/kär och en labil explosiv personlighet.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fula i beteendet din jävla mens-kärring.

Inte mitt fel att du är störd och inte kan läsa mellan raderna.

Kom ska jag smeta gammal mens på dig så kan du äta det med din fläns.

Godmorgon/:Menzis.
2021-03-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Men jo för i helvete. Jag sa inte att det inte började så. Jag ville diskutera händelsen Pedram är anklagad för och då räcker det med att börja med att de la sig i sängen direkt efter att ha tjafsat (där det f.ö. var uppenbart att Therese har känslor för Pedram).

Svara inte på allmadsen, bara onödigt.

Människan e inte frisk. Han ser det han vill se.
Medlem
Spajdors avatar
Censur i Sovrum 1 för att Steph och Pontus snackade om Pedram, Judith och Therese
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Men jo för i helvete. Jag sa inte att det inte började så. Jag ville diskutera händelsen Pedram är anklagad för och då räcker det med att börja med att de la sig i sängen direkt efter att ha tjafsat (där det f.ö. var uppenbart att Therese har känslor för Pedram).
Therese har inte känslor för Pedram, din sjuka blatte. Har du inte något bättre för dig att göra i tråden än att skriva om deras relation som du har trollat fram i ditt sjuka huvud?
2021-03-13, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Temafest ikväll. Temafest är dom bästa festerna för dom börjar alltid mycket tidigare på kvällen.

Det kommer spåra ikväll. Kom ihåg vart ni hörde de först. Då syftar jag främst på triangeldramat

Vilka 3 syftar du på ?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
censur i sovrum 1 nu, jävla idioter i produktionen filma fucking pedram o judith nu
De censurerar när Stephanie pratar om Peddot. De gör allt för att vi inte ska se deltagarnas reaktioner från Peddots beteende igår.
Avslutad
Sade Nardos att hon inte visste att hon fick en lillasyster då hon fick det? Låter ju ännu mer som det som det spekulerats om Nardos stämmer och det inte var en syster
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Kom ska jag smeta gammal mens på dig så kan du äta det med din fläns.

Godmorgon/:Menzis.
Mm jag blev kåt nu.

Torka bort surströmming-lukten först körrring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in