2021-03-13, 10:36
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Blev du kränkt nu, surkärring?

Sluta hoppa på tåget om pedram, när
du legat o snarkat hela natten o inte sett något.

Jag hatar Pedram, men till o med jag försvarar honom i detta.

Tess o Judith är så jävlas fula. De ska inte komma undan.

Hoppa framför en rullstol eller drick kaprisspad helst redan igår. Du är ju störd som snackar om utseende i detta.

Kräks majs på dig
2021-03-13, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag skrev ju vad jag tyckte om det.. Att hur mycket hon än teasat honom så är det inte ok att inte acceptera ett nej utan fortsätta kladda och tjata och ligga och stirra på henne i mörkret.

Nej det var inte det jag frågade, vad tycker du om att Tess cockteasar honom till månen och tillbaka som du själv uttrycker det?

Samt om "sjukligt besatt" betyder kåt?
2021-03-13, 10:37
Medlem
Lala.s avatar
Big brother har ju kameror och mickar på dygnet runt för att vi ska kunna SE OCH HÖRA ALLT. Det är ju det programmet ska gå ut på. Jag är så trött och förbannad på att produktionen vill censurera vissa av de mest spännande sakerna.
Hur svårt ska det vara att rikta directors cut på pedram och Judith?
Igår fick vi inte höra vad Stephanie och Pedram pratade om heller....
2021-03-13, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ja men ni pratar vi om händelsen i sängen? Vadå ljuger?

ja och det var där bråket började mellan judith och peddo det märks att du inte sett vad det handlar om
2021-03-13, 10:38
Medlem
icons avatar
Citat:
Till alla som inte såg nattens händelse så ska ni veta att överdrifterna härinne inte kan beskrivas med ord.

P och T tjafsade, T var pissur för att hon började tro att han hellre vill vara med Tanja, de lägger sig utan att ha rett ut det, P vill hålla om henne, T tar bort hans hand, efter en stund börjar P skeda henne med kroppen tätt intill och handen över henne, T tar bara bort hans hand på att agressivt sätt (för att visa att hon är sur) MEN hon varken säger till honom att flytta (kropp mot kropp) eller att han ska sluta.
Hon vill bara visa honom att hon är sur och vägrar förlåta honom när han vill tala ut eller ge henne en kram.
Efter en längre stund börjar han skeda med henne igen. Och då är det oklart om hon sover eller inte. Han får ingen reaktion på fem minuter så han vänder sig bort och sover själv.
INGA bevis på något övrigt tafsande eller annat.
Du lägger in en massa egna tolkningar om hur T kände och tänkte som du omöjligt vet om det stämmer eller ej. Du utelämnar delar av det P gjorde dessutom. Poängen är att ingen av oss här vet egentligen. Därför behöver BB tala med de för att reda ut frågetecken.
2021-03-13, 10:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan inte annat än hålla med, de som sitter med spakarna måste vara helt bakom flötet, tv4 måste bli av med big brother snarast. de pissar på oss totalt

Ja nu har de filmat Nardos nylle senaste halvtimman när flera intressanta samtal försiggår runt om i huset... Bra jobbat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Hoppa framför en rullstol eller drick kaprisspad helst redan igår. Du är ju störd som snackar om utseende i detta.

Kräks majs på dig

Fula i beteendet din jävla mens-kärring.

Inte mitt fel att du är störd och inte kan läsa mellan raderna.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Till alla som inte såg nattens händelse så ska ni veta att överdrifterna härinne inte kan beskrivas med ord.

P och T tjafsade, T var pissur för att hon började tro att han hellre vill vara med Tanja, de lägger sig utan att ha rett ut det, P vill hålla om henne, T tar bort hans hand, efter en stund börjar P skeda henne med kroppen tätt intill och handen över henne, T tar bara bort hans hand på att agressivt sätt (för att visa att hon är sur) MEN hon varken säger till honom att flytta (kropp mot kropp) eller att han ska sluta.
Hon vill bara visa honom att hon är sur och vägrar förlåta honom när han vill tala ut eller ge henne en kram.
Efter en längre stund börjar han skeda med henne igen. Och då är det oklart om hon sover eller inte. Han får ingen reaktion på fem minuter så han vänder sig bort och sover själv.
INGA bevis på något övrigt tafsande eller annat.

Du är ju så verklighetsfrånvänd att man vill äta kapris 24/7.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan inte annat än hålla med, de som sitter med spakarna måste vara helt bakom flötet, tv4 måste bli av med big brother snarast. de pissar på oss totalt

Kanal 5 please!
2021-03-13, 10:40
Medlem
Grodan nämnde något inatt om att Peddot tog ett grepp om J's hals eller nacke om jag minns rätt, någon som kan bekräfta detta ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har Katti fått sin immunitet ännu?

Vad är det som hänt Peddo, har han gjort bort sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Börjar vid #4518 om du vill läsa.
Eller så kortfattar du enkelt:

Pedram har lagt sin hand för Judiths mun och viftat finger. Förutom det så sov han bredvid Therese i natt, han ska ha vetat att hon är irriterad på honom så han har varit retsam/jävlats och lagt sin arm över henne, hon tar bort den, han repeterar och fortsätter att retas och jävlas med att lägga armen över henne. Flashback har nu kommit framtill att det var våldtäktsförsök, fråga mig inte hur men så är det och han förtjänar tydligen att bli utslängd... Therese sov aldrig, när Pedram väl slutat med sitt retande och vänder sig om, ja då vänder sig Therese mot Pedram och börjar prata med honom.

Nu, nyss någon minut sedan pratade Therese om natten och verkar glad och skrattar åt det hon berättar. Men Flashback misstänker att hon gömmer sin rädsla bakom skrattet.. för att Pedram varit retsam och lagt armen på henne när de delade säng. Våldtäkt.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja och det var där bråket började mellan judith och peddo det märks att du inte sett vad det handlar om

Men jo för i helvete. Jag sa inte att det inte började så. Jag ville diskutera händelsen Pedram är anklagad för och då räcker det med att börja med att de la sig i sängen direkt efter att ha tjafsat (där det f.ö. var uppenbart att Therese har känslor för Pedram).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in