2021-03-13, 10:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det var en snabbis undra om bb gav honom en styrke kram
Ha ha, fan va roligt 😂
Medlem
Efter att dom hade pratat i köket när dom gick och la sej igen så försökte han lägga armen runt henne 2 gånger och hon tog bort den. Han tjatande på henne att han skulle få en kram och att hon inte skulle vara arg på honom. Då låg han ganska så långt ifrån henne och kollade creepy på henne hela tiden.
Efter ett tag så kröp han närmre så hon inte hade något val än att ligga emot honom och då la han även täcket över henne, tror att hon sov då men är inte säkert. Sen somnade jag så jag vet inte vad som hände efter det.
Jag tycker att när man räknar in hans beteende från tidigare så är det faktiskt inte okej även om Tess har lekt med honom. Ett nej är alltid ett nej hur mkt han än vill.
Han var ju även på Nardos på kvällen att han skulle få en puss och man såg hur obekväm hon blev men han gav sej inte där heller.
Nej jag hoppas att han blir autonominerad så han kanske fattar att man inte kan göra av dom helst utan konsekvenser. Han gick väl en varning då kvällen när han spydde så han borde få nån tillsägelse/straff för inatt annars är det väldigt dåligt av BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahaha varför är folk så jävla dramaqueens här?

Detta är Flashback. Inte familjeliv.

Knip käften ni som inte sett natten!

Utan ni drar igång en hatstorm utan ens ha sett ett skit.

Såg du natten? För jag skulle vilja höra om det men har svårt att tro på "våldtäktsförsök hit och dit", har du lust att uppdatera mig med vad som faktiskt hände?
2021-03-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
såg du förloppet inatt?

Ajjemän. Fast hörde inte att hon sa nej flera gånger till honom. Juddan är väl lika skyldig?

Om jag missat något så kan du recapa lite,tack.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Äh. "Knip käft" själv. Spela roll om det är "Flashback". Trött på självutnämnda Flashback krigare. Folk får väl fan skriva om dom vill skriva. Just för att detta är Flashback.

Blev du kränkt nu, surkärring?

Sluta hoppa på tåget om pedram, när
du legat o snarkat hela natten o inte sett något.

Jag hatar Pedram, men till o med jag försvarar honom i detta.

Tess o Judith är så jävlas fula. De ska inte komma undan.
Medlem
Lala.s avatar
Jag trodde vi skulle få veta vem som blev immun klockan 10 eftersom man fick rösta fram tills dess. Vilken tid kom beskedet förra veckan?
2021-03-13, 10:20
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Efter att dom hade pratat i köket när dom gick och la sej igen så försökte han lägga armen runt henne 2 gånger och hon tog bort den. Han tjatande på henne att han skulle få en kram och att hon inte skulle vara arg på honom. Då låg han ganska så långt ifrån henne och kollade creepy på henne hela tiden.
Efter ett tag så kröp han närmre så hon inte hade något val än att ligga emot honom och då la han även täcket över henne, tror att hon sov då men är inte säkert. Sen somnade jag så jag vet inte vad som hände efter det.
Jag tycker att när man räknar in hans beteende från tidigare så är det faktiskt inte okej även om Tess har lekt med honom. Ett nej är alltid ett nej hur mkt han än vill.
Han var ju även på Nardos på kvällen att han skulle få en puss och man såg hur obekväm hon blev men han gav sej inte där heller.
Nej jag hoppas att han blir autonominerad så han kanske fattar att man inte kan göra av dom helst utan konsekvenser. Han gick väl en varning då kvällen när han spydde så han borde få nån tillsägelse/straff för inatt annars är det väldigt dåligt av BB.

Det som Pedo har gjort i huset skulle han kunna råka mycket illa ut för utanför. Han skulle t.ex. lätt få sparken från jobbet.
2021-03-13, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Ska dramaqueen:en själv outa alla dramaqueens här ? Jag kniper inte, för jag och flera andra var vakna och såg flera timmar. Och i princip alla höll med om att det var absolut inte ett okej beteende samt obehagligt att ens kolla på. Sättet han kolla och betedde sig på, USCH!!!

Jasså, får man inte ens kolla hur man vill längre?

Ja, han har en hemskt läskig blick. Men man bryter inte mot några regler på det.

När han lade armen på henne var ju för att jävlas. Då Tess surade för att hon var svartsjuk.

Hon trodde det var något mellan pedram o Tanja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Blev du kränkt nu, surkärring?

Sluta hoppa på tåget om pedram, när
du legat o snarkat hela natten o inte sett något.

Jag hatar Pedram, men till o med jag försvarar honom i detta.

Tess o Judith är så jävlas fula. De ska inte komma undan.

du och 2 till i denna tråden + 1 person på instagram är dem enda jag sett som försvarar peddots handlingar inatt är du släkt med peddot kanske?

är solklart på allt du skriver att du inte hr en jävla aning om vad som hände
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Ajjemän. Fast hörde inte att hon sa nej flera gånger till honom. Juddan är väl lika skyldig?

Om jag missat något så kan du recapa lite,tack.
hon tog bort hans arm flera ggr. Jag tycker bara att BB ska berätta för P och T om natten och att det kommit reaktioner och checka läget med de. Försäkra sig om att han inte har varit på hennes kropp när hon sov och inte var medveten om det. För det är svårt att veta när han lägger täcket över henne när hon ser ut att sova, lägger sig nära och har händerna under täcket m.m.
Ja Judith borde fått en varning minst
2021-03-13, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det som Pedo har gjort i huset skulle han kunna råka mycket illa ut för utanför. Han skulle t.ex. lätt få sparken från jobbet.

även ett par knäckta knäskålar om han pillat på fel brud trots ett nej
2021-03-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
I dagens Sverige är allt våldtäkt oavsett om det var våld eller tvång inblandat

Absolut, har aldrig sagt någonting annat. Förhoppningsvis kan Tess själv berätta hur hon upplevde det och så får de ta det därifrån och utgå ifrån det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in