2021-03-13, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Emelie demonstrerar än en gång att hamstern som snurrade det lilla hjulet i hennes hjärna dog redan när hon föddes. Hon vet inte hur man kokat ägg. Blir mörkrädd.

Jag reagerade mest på att katti saltade vattnet innan hon la i äggen, jag är ingen kock, varför gör man så?
2021-03-13, 09:38
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kocken Judith säger alltså att äggen ska kokas i 2,5 minuter.

Bra koll!

Det blir soppa då.

Blev också väldigt förvånad över att en kock inte ens kan koka ägg. 8 minuter ska det vara för perfekt konsistens, där gulan fortfarande är lite krämig, och vattnet ska redan koka innan man lägger i dom - enligt mig.
2021-03-13, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Taylor och ystad pratade om hans örhänge (som han fick av den nya tjejen). Och igår kväll älskade AD örhänget och även nu tittade han på spegeln och mumlade något.
Ystad: är det här din nya stil?
AD: ja, det här är min nya stil
Ystad: med halstatueringen är det a bit too much
AD: va? Ok då tar jag bort den

Vem är det som säger att AD inte har intresses för Ystad?

Ser dock att han fortfarande har örhänget på sig😅
2021-03-13, 09:41
Medlem
Vad var det som hände mellan Judith, pedram och Tess igår? Kan någon snäll själ ge en sammanfattning?
2021-03-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Jag reagerade mest på att katti saltade vattnet innan hon la i äggen, jag är ingen kock, varför gör man så?

Antagligen morgonhjärna bara som man får ibland. Som att lägga plånboken i kylen eller ytterskorna i garderoben när man är trött.
2021-03-13, 09:42
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Vad var det som hände mellan Judith, pedram och Tess igår? Kan någon snäll själ ge en sammanfattning?

Också nyfiken.
2021-03-13, 09:43
Medlem
Medlem33s avatar
Citat:
Om ägget spricker stelnar äggvita omgående
2021-03-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Antagligen morgonhjärna bara som man får ibland. Som att lägga plånboken i kylen eller ytterskorna i garderoben när man är trött.
De e klart, hon hade väl abstinens och visste inte vad hon gjorde, hon hann ju inte ens sätta på spisen innan hon va tvungen o gå ut på en rök 👍🏼
2021-03-13, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlem33
Om ägget spricker stelnar äggvita omgående
Tack, nu kan jag slappna av 🤌🏼
2021-03-13, 09:46
Medlem
Citat:
Taylor och ystad pratade om hans örhänge (som han fick av den nya tjejen). Och igår kväll älskade AD örhänget och även nu tittade han på spegeln och mumlade något.
Ystad: är det här din nya stil?
AD: ja, det här är min nya stil
Ystad: med halstatueringen är det a bit too much
AD: va? Ok då tar jag bort den

Vem är det som säger att AD inte har intresses för Ystad?

Han är homobög och strängt katolsk (inget sex innan giftermål). Dubbel no-no i detta fallet. Han har inte kommit ut till sin familj ännu, men samtidigt så kan han inte erkänna att han varken är homobög eller straight för att det skulle skapa ramaskri i släkten.
2021-03-13, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Tess ville bara ha lite drama som vanligt.

Inget speciellt hände.

dramat började ju mellan pedram och judith hörde du inte nyss vad hon berättade om? eller hon ljuger kanske eller så bildar du dig en egen uppfattning
2021-03-13, 09:48
Medlem
Citat:

För att äggen inte ska rinna ut ifall att det skulle vara någon spricka i, så det inte blir sånt där vitt skum. Är en av anledningarna jag hört. Och sen den andra att äggen kläcks inte lika enkelt ifall att man kokat för länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in