2021-03-13, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jaha så pedram äcklade sig i natt. Ut med skiten!
Ja efter inatt ska skiten ut så fort han hänger löst, han är ett peddo.
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Tess, Monstret du drömde om var Pedram.
Så kan det vara, han kladdar så fort han får chansen och hon kände väl att den kanske var på väg in utan kondis och då är det tvär NEJ
2021-03-13, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja som vän det har hon sagt 1000 gr hon har även sagt nej lika många gånger när han försökt äckla sig
igår sa hon nej 4x men han bara fortsatte

Men hennes handlingar säger annat.
2021-03-13, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja som vän det har hon sagt 1000 gr hon har även sagt nej lika många gånger när han försökt äckla sig
igår sa hon nej 4x men han bara fortsatte

Det är ingen vän relation Tess har till Pedram, hon ÄLSKAR uppmärksamheten Pedram ger henne. Hon gav Judith en lapdance igår bland annat såg jag medan hon spände blicken i Pedram.

Jag försvarar inte Pedram OM han gjorde något som inte är okej inatt. Men en efterhängsen Pedram är precis vad Tess vill ha. Ser man inte det är man blind, och det är rätt fult att utnyttja en person såsom Tess gör om man inte vill något mer.
2021-03-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Det är ingen vän relation Tess har till Pedram, hon ÄLSKAR uppmärksamheten Pedram ger henne. Hon gav Judith en lapdance igår bland annat såg jag medan hon spände blicken i Pedram.

Jag försvarar inte Pedram OM han gjorde något som inte är okej inatt. Men en efterhängsen Pedram är precis vad Tess vill ha. Ser man inte det är man blind, och det är rätt fult att utnyttja en person såsom Tess gör om man inte vill något mer.

Tack, en till smart som fattat.
2021-03-13, 09:21
Medlem
Spajdors avatar
Emelie: Jag drömde också inatt, att Judith var i min källare...
2021-03-13, 09:22
Medlem
Killthepoors avatar
Läst igenom tråden lite och det verkar alltså som att Peddo än en gång agerat fishy.
Jag läste att Steffi och Simon reagerat på Peddos beteende, vad pratade de om?

Det blir en jobbig sits för Tess om produktionen ska lägga ansvaret på henne om vad som ska hända med Peddo. Det är produktionens ansvar att reda ut detta och ta ett beslut utifrån vad som hänt, även om Tess hävdar att det är ok.
2021-03-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Emelie: Jag drömde också inatt, att Judith var i min källare...

Det är en mardröm. Ingen dröm.
2021-03-13, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag såg hela natten.

Jag ogillar Pedram.

Men folk överdriver så in i helvete.

Killen lade sin arm över henne för att jävlas för hon var sur på honom.

Hon tog bort den o han lade handen igen.

Thats it.

Judith däremot. Hon borde åkt för länge sedan. Men hon är ju flata. Då får man göra vad man vill.

du kan omöjligt ha sett allt om det är detta du kommer med
2021-03-13, 09:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove

Nej. Alla med lite hjärnkapacitet ser givetvis att Tess cockteasar honom till månen och tillbaka och det är klart att hon vet att han är kär i henne. Hela huset vet. Tittarna vet. Hon kan inte ha missat.
Med det sagt så har han INGEN RÄTT att ta sig friheter mot henne när hon säger nej gång på gång på gång. Finns inget som ursäktar, hur mycket teasande som än förekommit. Pedram gick över gränsen. Han är labil och har ingen självkontroll och verkar sjukligt besatt av henne som ligger och glor på henne i timmar i mörkret och inte kan hålla fingrarna borta.
2021-03-13, 09:27
Medlem
Lobbaaans avatar
Vaknade för en stund sen, slog på liven, hörde Judith, stängde ner.
Medlem
Konstiga saker verkar ha hänt inatt. Tess har berättat om en mardröm. Hon växer faktiskt i mina ögon. Hon känns rimlig att ha kvar i huset. Får mao allt svårare att välja mellan Tess och Steffi inför måndagens röstning. Har redan röstat på Katti så hoppas slippa rösta på henne igen :-) Men tittare älskar ju revanscher från protagonister, så Katti sitter nog säkert.

Kan bara skratta när Katti skriker "Å GUU" och rusar till verandadörren för att lägga, citat: "den längsta prutten härinne"
Medlem
Fan va jag hoppas att katti räddas idag. Fan va spännande det blir på Måndag då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in