Citat:
Ursprungligen postat av
eyecreate
Allt trams hit och dit om vaccinleveranser i mediablaskorna..
Majoriteten av folket ser såklart igenom skiten.
Problemet är inte att vacciner inte levereras, "problemet" är att folk inte vill ha skiten. Vare sig i Storbritannien, Portugal eller Sverige.
Skiten dom propagerar ut med megafon i sina artiklar i blaskorna är helt enkelt ett försök att få folk att vilja ta skiten.
Tillgången av gift är inte problemet, problemet är att efterfrågan av gift från folket är låg.
Frågor på det?
Jag kan inte tala för Portugal eller Sverige, men jag har ganska bra insyn i hur saken förhåller sig i UK. Här är det en försvinnande liten minoritet som väljer att inte vaccinera sig. Dessa har även en tendens att högljutt proklamera att vaccinet innehåller gift alternativt manipulerar ditt DNA samt att det innehåller nanosubstanser som ett konglomerat bestående av en samling mega-miljardärer uppfunnit för att kunna ta kontroll över våra liv. Till den här samlingen tokstollar hittar vi även ett antal religiösa fanatiker som fått för sig att vissa substanser i vaccinerna utvunnits ur gris och de väljer därför att rekommendera sina församlingsmedlemmar att inte ta vaccinet.
Inte direkt förvånande består andelen patienter som läggs in på sjukhus numera av individer som till 96% kommer från de grupper jag nämner ovan. Det är alltså
de personerna som belastar sjukvården och riskerar andra personers liv och hälsa och därmed begränsar möjligheterna att öppna samhället.
Frågor på det?