Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
N u s k a d u l ä s a s a k t a!
Värderingen är datumstämplad den 8 oktober 2020, nästan två månader efter att köpekontraktet skrevs. Men den ska ha gjorts i början av augusti och då lämnats till Ebba Busch muntligt och via sms.
Du drar på en månad för mycket 8/10 inte 8/11 sen ser du likt Densia att den är gjord och daterad med mellanrum dvs inte samma dag.
Spela inte dum nu.
Faktaresisten

Jag har förstått vad du menar. Bara för jag inte säger jaha då förstår jag betyder inte att jag inte förstår.
Läs i vilken jävla takt du vill.
Jag ifrågasätter hur Ebba kan nöja sig med ett sms på summan. När det borde vara så mycket mer som är intressant i den.
Speciellt om den handlar om huset man ska köpa. Det moraliskt riktiga hade ju varit att ha dem i två ex. Så hon och Esbjörn kunde gå igenom den tillsammans. Jag vet att Ebba påstår sig ha en värdering till. Men den har vi ju inte ens ett namn på.
Så helt mot vett och sans så är varken sig köpare och säljare intresserade av vad som framkom i värderingen. Och på Notar vägrar debkomentera när den gjordes.
Du behöver inte undra över samla saker som jag, men jag förstår vad du säger, så försök förstå vad jag säger.