Nu ligger joel, pontus och pedram och cockblockar Ad och Ystad! WTF? Varför är alla så jävla dumma? Allt är Joels fel för han var den som kom in i rummet först och la sig bokstavligt talat MELLAN dem! Jag orkar fan inte med de här idioterna mer! sliter av mig håret snart
Känner likadant. Får fullkomlig psykos här snart. Mest pga Joel. Hade jag varit Emelie hade jag blivit GALEN. Han är 100% en sån som inte kan unna sina vänner att ha andra vänner för då blir han svartsjuk. Men HAN är och klänger på varenda jävel där inne
Slog av liven i måndags när jag insåg att det inte skulle bli mycket mer aktion. Satte på ikväll eftersom det förhoppningsvis skulle bli lite partaj. Men vi får väl vänta tills imorgon helt enkelt Kan man refunda för en vecka eller?
Ja, utan den här tråden hade jag inte tittat en sekund. Var så jobbigt förra året då man blev avstängd mellan varven för minsta lilla OT. I år har jag bara fått en varning när jag gnällde på hur någon stavade här i tråden. 😂😂😂😂
Får väl skåla med er här i tråden! Snart är det väl kört för fest i huset. 🍷🍷🍷
ska jag testa en sån där önskning igen? Kanske funkar.. 2 hinkar till annexet inom 10 min tack
Ja, utan den här tråden hade jag inte tittat en sekund. Var så jobbigt förra året då man blev avstängd mellan varven för minsta lilla OT. I år har jag bara fått en varning när jag gnällde på hur någon stavade här i tråden. 😂😂😂😂
Får väl skåla med er här i tråden! Snart är det väl kört för fest i huset. 🍷🍷🍷
Ja det är samma här. Hade gett upp BB i är utan tråden. Vilket lyft med mod i år. Inte vågat nämna det för att inte jinxa, men det är så skönt att slippa varningar i år. :skål:
Adrian väljer bort fest
Adrian vill istället städa för att det ska vara mysigt
Adrian vill be bordsbön
Adrian tycker om att fördriva tiden med att spela spel
Adrian har inget intresse av kvinnorna därinne
Adrian får ångest av att göra val
Varför är han i BB? Vi kommer aldrig få ut honom heller för han vinner varje tävling.