2021-03-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Juddan in da house 👀
Jag dör lite inombords varje gång flatan säger så. Eller pratar om sig själv i tredje person. Märkligt att jag inte är stendöd.
2021-03-12, 20:09
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Pontus pratar om hurBB nu måste vara konsekventa gällande Mössans val och hålla sig till det han valde.
Mössan nämnde att vissa i huset verkade lite besvikna.
Emelie: Jag tror tittarna blev besvikna.
Pontus: Nä, det tror jag inte.
Pontus är efterbliven.
2021-03-12, 20:10
Medlem
Citat:
Pontus pratar om hurBB nu måste vara konsekventa gällande Mössans val och hålla sig till det han valde.

Varför sover inte Pontus än? Då han gör mest nytta.
Nu sa AD att det hänt mycket i huset under veckan
Medlem
Citat:
Exakt. Emelie 👌🏼👌🏼👌🏼
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Joel är så uppenbar, jag är totalt allergisk mot män som är sådär feminima att dom beter sig som små barn. Nästan perverst på något sätt.

inte pga homosexualitet utan för att de bokstavligen beter sig som små barn, fast sexuellt. Kanske överanalyserar men får pedofilvibbar av sådana personer. Men vem vet, kanske har han varit utsatt för övergrepp i ung ålder. Då är det hemskt. Lider med honom

jag tycker bara att han är en självisk, missunnsam snake som förstör för alla andra för att själv fp det bra. Med vänner som honom behöver man ingen fiende
2021-03-12, 20:11
Medlem
Är det bara jag som reagerar på och även undrar varför Katti har Region Skånes sjukhuskläder? ..Eller har jag missat en sån diskussion i tråden?
2021-03-12, 20:12
Medlem
Citat:
Emelie har helt rätt. Att han tänkte på gruppen istället för TV, konstigt. Det vinner man inte på.
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, utan den här tråden hade jag inte tittat en sekund. Var så jobbigt förra året då man blev avstängd mellan varven för minsta lilla OT. I år har jag bara fått en varning när jag gnällde på hur någon stavade här i tråden. 😂😂😂😂

Får väl skåla med er här i tråden! Snart är det väl kört för fest i huset. 🍷🍷🍷
SKÅL!
Medlem
slog nyss på liven , vad hände med festen ? hur är katti kvar?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iacbtmn
Är det bara jag som reagerar på och även undrar varför Katti har Region Skånes sjukhuskläder? ..Eller har jag missat en sån diskussion i tråden?
Hon bor väl i Skåne?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja just det! Och KAOZ IN DA HOUSE förträngde jag
Haha, fan det jag stör mig mest på, "in da house" 🤮
2021-03-12, 20:13
Medlem
Moscow99s avatar
PW-festen har spårat!

Simon letar efter tantõ-kniven för att kunna begå seppuku. Tess ass-spreadar förgäves medan Pedram leder in en get i bikten, där Hassan redan väntar. Tanja å Judith saxar i vardagsrummet. Nardos har ockuperat badrummet och ligger och simmar i duschen. Ponne gråtrunkar i en garderob tillsammans med Joel. AD har krupit in i sin egen röv.

Fyfan, vilket kaozzz! PW din jävla legend!
2021-03-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iacbtmn

hon hade jobbat där en gång i tiden och snodde med sig brallorna när hon slutade sa att det var dem skönaste brallor hon haft

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in